کد خبر: 246868
|
۱۳۹۷/۰۹/۰۱ ۱۲:۵۰:۰۰
| |

مجید نامجومطلق، عضو کمیته فنی استقلال در گفت‌وگو با اعتمادآنلاین:

استقلال کار سختی در لیگ قهرمانان آسیا دارد/ برای موفقیت در لیگ قهرمانان آسیا باید کیفیت فنی‌ استقلال بالا برود

مجید نامجومطلق، عضو کمیته فنی استقلال گفت: استقلال در گروه بسیار سختی قرار گرفته است. هر سه تیم الهلال، الدحیل و العین از تیم‌های قدرتمند عربی هستند و کار استقلال در این گروه بسیار سخت خواهد بود.

استقلال کار سختی در لیگ قهرمانان آسیا دارد/ برای موفقیت در لیگ قهرمانان آسیا باید کیفیت فنی‌ استقلال بالا برود
کد خبر: 246868
|
۱۳۹۷/۰۹/۰۱ ۱۲:۵۰:۰۰

اعتمادآنلاین| قرعه‌کشی لیگ قهرمانان آسیا در سال 2019 ساعتی پیش انجام شد و نمایندگان ایران حریفان خودشان را شناختند. پرسپولیس نایب‌قهرمان دوره گذشته این رقابت‌ها با السد قطر، الاهلی عربستان و یکی از تیم‌های برنده پلی‌آف روبه‌رو خواهد شد و استقلال هم در گروه C این رقابت‌ها با الهلال عربستان، الدحیل قطر و العین امارات هم‌گروه شده است.

بدون تردید گروه C این رقابت‌ها گروه مرگ نام دارد و استقلال کار سختی در این گروه خواهد داشت. اگر چه آبی‌ها سال گذشته هم با الهلال عربستان هم‌گروه بودند و توانستند نتیجه خوبی برابر این تیم قدرتمند عربستانی کسب کنند؛ اما بدون تردید الهلال با تغییرات عمده گام در این بازی‌ها گذاشته و می‌تواند رقیبی سخت برای استقلال باشد.

مجید نامجومطلق، پیشکسوت فوتبال استقلال و عضو کمیته فنی این باشگاه در خصوص گروه استقلال در لیگ قهرمانان آسیا به اعتمادآنلاین گفت: «استقلال در گروه بسیار سختی قرارگرفته است. هر سه تیم الهلال، الدحیل و العین از تیم‌های قدرتمند عربی هستند و کار استقلال در این گروه بسیار سخت خواهد بود.»

وی افزود: «کادر فنی استقلال و هیأت‌مدیره این تیم باید به‌زودی نقاط ضعف تیم را برطرف کنند تا تیم به یک ثبات مناسب برسد. استقلال برای موفقیت در این مرحله باید کیفیت فنی‌اش را بالا ببرد. هم‌گروهی‌های استقلال بازیکنان خوب زیادی دارند و این، کار را برای شفر و شاگردانش سخت می‌کند. به همین خاطر است که می‌گویم استقلال باید هم ازنظر فنی و هم ازنظر پتانسیل تیمی خودش را تقویت کند.»

نامجومطلق ادامه داد: «استقلال سال گذشته تیمی بسیار قدرتمند داشت و بازیکنان بسیار خوبی در آن بازی می‌کردند. حالا این ستاره‌ها تیم را ترک کرده‌اند. با توجه به شرایط فعلی، استقلال کار سختی هم در لیگ و هم در لیگ قهرمانان آسیا دارد و باید خودش را تقویت کند. مطمئن باشید که با اضافه شدن چند بازیکن خوب، استقلال می‌تواند در آسیا به موفقیت برسد.»

این عضو کمیته فنی استقلال در خصوص تقویت کادر فنی استقلال و نظر شفر در این خصوص هم گفت: «در جلسه کمیته فنی درباره لزوم تقویت کادر فنی استقلال صحبت کردیم و آقای شفر قبول نکردند که گزینه جدیدی به تیم اضافه شود. حالا باید منتظر باشیم و ببینیم در آینده چه اتفاقی خواهد افتاد.»

او افزود: «کمیته فنی هیچ گزینه‌ای را مدنظر ندارد و انتخاب مربی به خود آقای شفر مربوط می‌شود. ابتدا باید شفر اعلام نیاز کند و گزینه مورد نظرش را به باشگاه معرفی کند و بعد از آن می‌شود در این رابطه صحبت کرد.»

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها