کد خبر: 246922
|
۱۳۹۷/۰۹/۰۱ ۱۴:۵۰:۰۰
| |

شروع بد تکواندوکاران ایران در گرندپری امارات

در جریان نخستین روز رقابت‌های‌ تکواندوی گرندپری امارات، عاشورزاده، هادی‌پور و یعقوبی حذف شدند و مردانی راهی مبارزه دوم شد.

شروع بد تکواندوکاران ایران در گرندپری امارات
کد خبر: 246922
|
۱۳۹۷/۰۹/۰۱ ۱۴:۵۰:۰۰

اعتمادآنلاین| نخستین روز رقابت‌های فینال گرندپری 2018 از صبح امروز (پنج‌شنبه) یکم آذر 1397 به میزبانی امارات آغاز شد که فرزان عاشورزاده، آرمین هادی‌پور و ابوالفظل یعقوبی به عنوان سه نماینده ایران از دور رقابت‌ها کنار رفتند و مردانی راهی مبارزه دوم شد.

به این ترتیب در وزن 58- کیلوگرم، فرزان عاشورزاده در گام نخست با حساب 8 بر 5 "صفوان خلیل" از استرالیا را شکست داد اما در مبارزه دوم خود مقابل "ویتو دل آکویلا" از ایتالیا 29 بر 27 شکست خورد و حذف شد.

دیگر تکواندوکار ایران در وزن 58- کیلوگرم آرمین هادی‌پور بود که در نخستین‌گام، با حساب 19 بر 7 نتیجه را به "جون جانگ" از کره‌جنوبی واگذار کرد و حذف شد.

در وزن 68- کیلوگرم، ابوالفظل یعقوبی نیز در مبارزه نخست خود 14 بر 20 نتیجه را به "یو جن هوآنگ" از چین‌تایپه واگذار کرد و از گردونه رقابت‌ها کنار رفت.

سومین نماینده ایران نیز سجاد مردانی در وزن 80+ کیلوگرم بود که در نخستین مبارزه خود با حساب 9 بر 4 "ودران گولس" از کرواسی را شکست داد و راهی مرحله بعد شد.

هدایت تیم‌ملی ایران را فریبرز عسکری به عنوان سرمربی بر عهده دارد.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها