مخرب‌ترین آتش‌سوزی قرن در کالیفرنیا+ عکس و فیلم

آتش‌سوزی اخیر کالیفرنیا مخرب‌ترین آتش سوزی در تاریخ این ایالت اعلام شد.

حجم ویدیو: 3.80M | مدت زمان ویدیو: 00:01:00 دانلود ویدیو
کد خبر: 247056
|
۱۳۹۷/۰۹/۰۲ ۱۲:۲۱:۰۰

اعتمادآنلاین| آتش‌سوزی اخیر کالیفرنیا مخرب‌ترین آتش سوزی در تاریخ این ایالت اعلام شد.

تا کنون 84 نفر قربانی آتش سوزی جنگلی در کالیفرنیا شده‌اند و اسامی بیش از 1000 نفر در لیست مفقودی‌های این حادثه وارد شده است.


پیامدهای این حادثه یادآور فیلم فاجعه های طبیعی است. تپه های سبز مبدل به بیابان سوزان شده اند. شعله های آتش شهر "پردایس" را که جمعیت آن حدود 27 هزار نفر بود، سوزاند و از بین برد.

شهر پردایس قبل از آتش‌سوزی

شهر پردایس قبل از آتش‌سوزی


به گزارش اسپوتنیک، هزاران خانواده در انتظار شنیدن خبری از عزیزان مفقودی خود هستند و اکثر اجسادی که پیدا می‌شوند تا حدی سوخته‌اند که قابل شناسایی نیستند.

بر اثر آتش سوزی سطح آلودگی هوا به حد خطرناکی رسیده است. همچنین احتمال می‌رود تعداد قربانیان این آتش‌سوزی افزایش پیدا کند.

آتش‌سوزی خانمان‌برانداز "کمپ‌ فایر" شهر پردایس را با خاک یکسان کرده و وسعت و فراگیری این حریق را می‌توان با مقایسه تصاویر قبل و بعد از این اتفاق مشخص کرد.

همچنین بنابر گزارش دویچه‌وله، بازسازی پردایس به زعم مسئولان سال‌ها طول خواهد کشید. بررسی کلی شرکت‌های بیمه حاکی از آن است که این شهر خسارتی 7/5 تا 10 میلیارد دلاری دیده است.

شهر پردایس بعد از آتش‌سوزی

پردایس پس از آتش سوزی


در شمال کالیفرنیا احتمال بارندگی شدید در این وقت سال زیاد است. این امر از یک سو خطر آتش‌سوزی مجدد را از بین می‌برد اما از سوی دیگر احتمال وقوع سیل و رانش زمین را افزایش می‌دهد.

جاده

جاده

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها