هنیه در سی‌ودومین کنفرانس بین‌المللی وحدت:

ترامپ نمی‌تواند به زور قدس را به دست صهیونیست‌ها بدهد

رییس دفتر سیاسی جنبش حماس با بیان این‌که ما با هرگونه طرحی که آمریکا بخواهد در این سرزمین به اجرا درآورد رد می کنیم، گفت: فلسطین جزئی از سرزمین‌های اسلامی است و ترامپ نمی‌تواند به زور قدس را به دست صهیونیست‌ها بدهد.

ترامپ نمی‌تواند به زور قدس را به دست صهیونیست‌ها بدهد
کد خبر: 247167
|
۱۳۹۷/۰۹/۰۳ ۱۰:۵۲:۰۰

اعتمادآنلاین| اسماعیل هنیه - رییس دفتر سیاسی جنبش حماس صبح امروز شنبه سوم آذرماه در سخنرانی‌ای که توسط ویدئو کنفرانس در سی‌ودومین کنفرانس بین‌المللی وحدت اسلامی پخش شد، با تشکر و قدردانی از مقام معظم رهبری و برگزارکنندگان این کنفرانس اظهار کرد: این کنفرانس حول محور فلسطین تشکیل شده است. فلسطینی که قبله اول مسلمان بوده است و این اجلاس در یک فضای دشوار و خاصی برگزار می‌شود. علی‌رغم تمام چالش‌هایی که دشمنان برای نظام‌های اسلامی به وجود آورده‌اند، اما برگزاری این کنفرانس این مژده را می‌دهد که امت اسلامی در هر شرایطی می‌تواند به سمت وحدت حرکت کند.

وی خاطرنشان کرد: خوشبختانه همزمان با برگزاری این اجلاس، شاهد موفقیت‌هایی از سوی ملت فلسطین هستیم و پیروزی آنها ابعاد مختلفی در عرصه استراتژی برای مقابله با دشمنان دارد. برگزاری این کنفرانس بر هویت اسلامی تاکید می‌کند و همگان معتقد هستیم که قدس باعث عزت و سربلندی امت اسلامی است. خوشبختانه تهران پایتخت سرزمینی است که همواره با ملت‌های اسلامی و به خصوص ملت فلسطین همسو و همراه بوده است. این اجلاس و شعار آن نشان‌دهنده پایداری ملت فلسطین است.

رییس دفتر سیاسی جنبش حماس اظهار کرد: ایران همواره خطوطی که مدنظر آمریکا است را رد می‌کند و بر اصول خویش پایدار است. از زبان ملت فلسطین به شرکت‌کنندگان این کنفرانس درود می‌فرستم و همگان بدانند که فلسطین وطن پیامبران است و ان‌شاءلله روزی در فلسطین گردهم خواهیم آمد. همه مسلمانان باید متحد شوند و مانع رخنه دشمن در پیکره جهان اسلام باشند. ما هرگونه طرحی که آمریکا بخواهد در این سرزمین به اجرا درآورد را رد می‌کنیم. فلسطین جزئی از سرزمین‌های اسلامی است و اسرائیل همیشه دشمن ما بوده و خواهد بود.

هنیه ادامه داد: رژیم اشغالگر اسرائیل بیش از 70 سال است که سرزمین‌های ما را به اشغال در آورده‌ و این اجلاس یک استراتژی اسلامی را ترسیم می‌کند. ما به دنبال یک پیمان استراتژیک برای وحدت همه گروه‌ها هستیم چرا که فلسطین مساله‌ همه مسلمانان و آزادگان جهان است.ما بر یکسان‌سازی تلاش‌های اسلامی و عربی برای حل مساله فلسطین تاکید می‌کنیم. ترامپ نمی‌تواند به زور قدس را به دست صهیونیست‌ها بدهد. همه فلسطین متعلق به ماست و خدا هم با ما است.

منبع:ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها