اسیتژ به سه اثر جشنواره تئاتر کودک و نوجوان جایزه می‌دهد

محمدرضا کریمی‌صارمی از انتخاب سه نمایش توسط اسیتژ و اهدای جایزه همزمان با اختتامیه بیست و پنجمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان، خبر داد.

اسیتژ به سه اثر جشنواره تئاتر کودک و نوجوان جایزه می‌دهد
کد خبر: 247189
|
۱۳۹۷/۰۹/۰۳ ۱۱:۳۹:۰۰

اعتمادآنلاین| محمدرضا کریمی‌صارمی مدیرکل سینمایی و تئاتر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان توضیح داد: طی توافقی که با دبیر جشنواره تئاتر کودک و نوجوان و اعضای شورای سیاستگذاری داشتیم قرار شد کانون پرورش فکری سه وظیفه برعهده بگیرد که شامل پک‌های اهدای جوایز، اجرای نمایش توسط تریلی سیار و داوری و انتخاب سه نمایش بود که به ترتیب به این وظایف عمل شد.

وی با بیان این که سه نمایش با داوری حسن دادشکر، امیر مشهدی‌عباس و عادل بزدوده انتخاب می‌شوند، گفت: این سه نمایش توسط داوران اسیتژ در بخش‌های خردسال، کودک و نوجوان برگزیده خواهند شد و به این آثار جوایز نقدی تعلق می‌گیرد.

کریمی‌صارمی بیان کرد: علاقه دارم در روز اختتامیه حضور داشته باشم ولی به دلیل تداخل کاری، سمیه نخستین و سیدمحمدرضا جوادی مدیرکل کانون همدان به نمایندگی از اسیتژ جوایز برگزیدگان را اهدا می‌کنند.

وی در پایان با آرزوی استمرار جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان، اظهارامیدواری کرد که این رویداد همچنان نقش خود را به خوبی ایفا کند.

منبع: مهر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها