کد خبر: 247274
|
۱۳۹۷/۰۹/۰۳ ۱۴:۴۹:۰۰
| |

دعوت رئیس جمهور به تماشای یک تئاتر/ لطفا با مرگ من موافقت کنید!

نمایش «لطفا با مرگ من موافقت کنید!!!» به کارگردانی کوروش ساسانیان یکشنبه 4 آذرماه مصادف با تولد پیامبر اسلام(ص) اجرای عمومی خود را آغاز می‌کند.

دعوت رئیس جمهور به تماشای یک تئاتر/ لطفا با مرگ من موافقت کنید!
کد خبر: 247274
|
۱۳۹۷/۰۹/۰۳ ۱۴:۴۹:۰۰

اعتمادآنلاین| نمایش «لطفا با مرگ من موافقت کنید!!!» نوشته شهرام کرمی به کارگردانی کوروش ساسانیان یکشنبه 4 آذرماه مصادف با تولد پیامبر اسلام(ص) در سالن اصلی مجموعه تئاتر محراب ساعت 19:30 به صحنه می‌رود.

بازیگران این نمایش النا آهی، جواد اینانلو، علیرضا دهقانی، ماندانا عبقری و کوروش ساسانیان هستند. موسیقی نمایش نیز از میان ترانه های آلبوم «کجا باید برم» با صدای روزبه بمانی انتخاب شده است.

همچنین طراح پوستر اصلی نمایش اسماعیل خلج است.

در اطلاعیه گروه نمایش «لطفا ما مرگ من موافقت کنید!!!» در آستانه اکران عمومی آن آمده است؛ «این نمایش از طرف گروه به رییس‌جمهور تقدیم می‌شود و امید می‌رود که حسن روحانی برای اولین بار در دوران ریاست جمهوری خود به تماشای یک اثر نمایشی بنشیند.»

داستان این نمایش درباره جوانی سرطانی است که از رییس‌جمهور درخواست دارد با اتانازی او موافقت کند. این نمایش که هر شب به جز شنبه ساعت 19:30 اجرا می‌شود با همکاری آزمایشگاه ژنتیک تابان به صحنه خواهد رفت و قبل از اجرا تماشاگران می‌توانند به صورت رایگان در مورد پیشگیری از سرطان مشاوره بگیرند.

عوامل دیگر این نمایش عبارتند از مشاوره پزشکی، روانشناختی: دکتر شهرام خرازی‌ها (مدیر بخش سلامت دانشگاه علوم پزشکی تهران)، گریم: الهام جولانی، دستیار کارگردان: فرهاد فلاحی، روابط عمومی: بهنام حاجی نصراله، عکاس: کوروش برزی، علی پاکروان.

منبع: مهر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها