فرمانده انتظامی خراسان جنوبی:

اختلاس گران میلیاردی در بیرجند دستگیر شدند

فرمانده انتظامی خراسان جنوبی گفت: 2 متهم که با سوء استفاده از موقعیت شغلی خود 20 میلیارد ریال در بیرجند اختلاس کرده بودند دستگیر شدند.

اختلاس گران میلیاردی در بیرجند دستگیر شدند
کد خبر: 247301
|
۱۳۹۷/۰۹/۰۳ ۱۶:۱۰:۰۰

اعتمادآنلاین| سردار مجید شجاعفرمانده انتظامی خراسان جنوبی از دستگیری 2 متهم که با سوء استفاده از موقعیت شغلی خود 20 میلیارد ریال در بیرجند اختلاس کرده بودندخبر داد و افزود: اطلاعاتی مبنی بر اینکه رئیس شعبه یکی از موسسات مالی و اعتباری استان به همراه مسئول تسهیلات این موسسه در زمان تصدی خود با سوء استفاده از مدارک هویتی اشخاص از جمله اعضای خانواده وابستگان و دوستان نزدیک خود اقدام به افتتاح حساب و اخذ تسهیلات کلان کرده است دریافت شد.


وی ادامه داد: موضوع به صوت ویژه توسط اداره جرائم اقتصادی پلیس آگاهی استان پیگیری شد که بررسی های کارگاهان پلیس آگاهی حاکی از این بود که مبالغ اختلاس شده 20 میلیارد ریال است.


فرمانده انتظامی خراسان جنوبی با بیان اینکه این افراد مدتی است از کار تعلیق شده بودند اظهار داشت: با دستور مقام قضایی متهمان تحت پیگرد قانونی قرار گرفتند و شناسایی شاکیان آغاز شد.


وی یادآور شد: با همکاری مسئول حقوقی این موسسه، 2 نفر در این پرونده شناسایی شدند و در بررسی های فنی پلیس آگاهی مشخص شد این افراد هیچ گونه وامی از این موسسه دریافت نکرده اند و متهمان با جعل امضا آنها تسهیلات کلان دریافت کرده اند.


سردار شجاع گفت: با دستور مقام قضایی 2 متهم این پرونده دستگیر و روانه دادسرا شدند و تحقیقات پلیس برای شناسایی سایر شاکیان احتمالی این پرونده ادامه دارد.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها