فاطمه حسینی نماینده مجلس مطرح کرد:

واقع‌نمایی، راه‌حل مشکل حضور زنان در ورزشگاه

فاطمه حسینی نماینده مردم تهران، ری، اسلامشهر و شمیرانات در مجلس گفت: بهترین راهکار برای حل مشکل حضور زنان در ورزشگاه‌ها، واقع‌نمایی است. اگر گامی برای رفع این مشکل برداشته می‌شود، رسانه‌ها آن را به صورت کامل و مطابق با واقعیت منعکس کنند تا مشکل زودتر برطرف شود.

واقع‌نمایی، راه‌حل مشکل حضور زنان در ورزشگاه
کد خبر: 247330
|
۱۳۹۷/۰۹/۰۴ ۰۸:۳۱:۰۰

اعتمادآنلاین| فاطمه حسینی درباره موانع حضور زنان در ورزشگاه‌ها اظهار داشت: برای حضور زنان در ورزشگاه‌ها منع قانونی وجود ندارد بنابراین مجلس به عنوان قانون‌گذار تکلیفی ندارد. در این زمینه مسئله اجرا و نظارت مطرح است که همچنان در مجلس پیگیری می‌شود. از وزیر ورزش و جوانان در خصوص ممانعت از حضور زنان در ورزشگاه‌ها سوال کردیم. مسعود سلطانی‌فر اردیبهشت امسال در کمیسیون فرهنگی مجلس حاضر شد و گفت که مخالفتی با حضور زنان در ورزشگاه ندارد اما مشکل، مخالفت نیروی انتظامی است.


این نماینده مجلس ادامه داد: همین موضوع از عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور هم سوال شد و وی نیز ادعا کرد که از سوی وزارت کشور ممانعتی برای حضور زنان در ورزشگاه‌ها وجود ندارد. بهترین راهکار برای حل این مشکل، واقع‌نمایی است. اگر گامی برای رفع این مشکل برداشته می‌شود، رسانه‌ها آن را به صورت کامل و مطابق با واقعیت منعکس کنند تا مشکل زودتر برطرف شود.


گفتنی است که چندی پیش تعدادی از زنان تماشاگر توانستند ابتدا در دیدار دوستانه تیم‌های ملی فوتبال ایران و بولیوی و سپس فینال لیگ قهرمانان آسیا بین پرسپولیس ایران و کاشیماآنتلرز ژاپن حضور پیدا کنند اما این موضوع در مسابقات بعدی ادامه پیدا نکرد.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها