کد خبر: 247338
|
۱۳۹۷/۰۹/۰۴ ۰۸:۴۴:۰۰
| |

کمالی‌پور عضو فراکسیون مستقلین مجلس

در تحریم‌های اقتصادی، وحدت ناجی انقلاب و مردم است

یک عضو فراکسیون مستقلین مجلس با بیان اینکه در تحریم‌های اقتصادی نیز، آنچه ناجی انقلاب و مردم است، وحدت و همدلی است، گفت: دشمن به این نتیجه رسیده که با جنگ نظامی و فشار اقتصادی که پیش‌تر آن را تجربه کرده ممکن است نتواند کشور را به زانو درآورد.

در تحریم‌های اقتصادی، وحدت ناجی انقلاب و مردم است
کد خبر: 247338
|
۱۳۹۷/۰۹/۰۴ ۰۸:۴۴:۰۰

اعتمادآنلاین| یحیی کمالی‌پور، با تاکید بر ضرورت وحدت و یکپارچگی در کشور بیان کرد: از ابتدای شکل‌گیری انقلاب تا به امروز در هر جایی اگر توفیقی حاصل کردیم ناشی از انسجام، وحدت، همدلی و یکپارچگی مردم‌مان بوده است. همه مشکلات 8 سال جنگی که یکی از سخت‌ترین جنگ‌های تاریخ بود را پشت سر گذاشته‌ایم و مردم نگذاشتند یک وجب از خاک کشورشان به دست بیگانه بیفتد.

وی با بیان اینکه «در تحریم‌های اقتصادی نیز، آنچه ناجی انقلاب و مردم است، وحدت و همدلی است»، گفت: دشمن به این نتیجه رسیده که با جنگ نظامی و فشار اقتصادی که پیش‌تر آن را تجربه کرده ممکن است نتواند کشور را به زانو درآورد، پس سعی دارد به جنگ‌های قومیتی و اختلافات دامن زد. دشمن این موضوع را به عنوان استراتژی مشخص خود قرار داده است.

نایب رییس کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی ادامه داد: اولین راهکار در این شرایط این است که بی‌اعتمادی مردم نسبت به مسئولین شکسته شود و از بین برود. راه اساسی این موضوع این است که مسئولین کشور حصارهای چند لایه دورخود را بشکنند و مردم را محرم خود بدانند تا اعتماد عمومی مردم به مسئولین بازگردد. در آن زمان ما می‌توانیم اختلاف‌های قومیتی و طوایفی را برطرف کنیم و کشور از یکپارچگی خاص برخوردار شود.

این عضو فراکسیون مستقلین مجلس با بیان اینکه «ما نباید برای این‌که بخواهیم همدیگر را از صحنه خارج کنیم بهانه به دست دشمن دهیم»، به هجمه های اخیر علیه وزیر خارجه اشاره کرد و گفت: با این کار به راحتی سیگنال به دشمن می‌دهیم. یا وقتی در جامعه برخی حرف‌ها زده می‌شود سیگنال به دشمن داده می‌شود. در این شرایط مسئولین باید در اظهارنظرها و در گفتمان خود مسیر اعتدال را در پیش گیرند و کاری نکنند تا دشمن تقویت شود.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها