کد خبر: 247596
|
۱۳۹۷/۰۹/۰۵ ۱۰:۲۸:۰۰
| |

سیدرضا تقوی، دبیر جامعه روحانیت مبارز

اساسنامه جامعه روحانیت مبارز تغییر کرد/ با تغییر ساختار حضور جدی‌تری در استان‌ها خواهیم داشت

سیدرضا تقوی، دبیر جامعه روحانیت مبارز گفت: از تغییر ساختار جامعه روحانیت مبارز در پی تغییر اساسنامه خبر داد و بر حضور جدی‌تر در استان‌ها تاکید کرد.

اساسنامه جامعه روحانیت مبارز تغییر کرد/ با تغییر ساختار حضور جدی‌تری در استان‌ها خواهیم داشت
کد خبر: 247596
|
۱۳۹۷/۰۹/۰۵ ۱۰:۲۸:۰۰

اعتمادآنلاین| سیدرضا تقوی، دبیر جامعه روحانیت مبارز درباره اقدامات جامعه روحانیت مبارز بیان کرد: جلسات جامعه روحانیت مبارز کما فی‌السابق در حال برگزاری است.

دبیر جامعه روحانیت مبارز افزود: موضوع جلسات اخیر جامعه روحانیت، تغییر اساسنامه بود و در نهایت در اساسنامه هم تغییراتی ایجاد شد.

وی خاطرنشان کرد: در پی تغییر در اساسنامه، ساختار جامعه روحانیت هم تغییر پیدا کرده و در استان‌ها جامعه روحانیت حضور جدی‌تری خواهد داشت.

دبیر جامعه روحانیت مبارز با اشاره به حضور نمایندگان استان‌ها و روحانیت مناطق تهران در شورای مرکزی تصریح کرد: این نمایندگان در انتخابات آینده حضور خواهند داشت و فعالیت‌ها گسترده‌تر خواهد شد.

تقوی با تاکید بر اینکه بعد از تصویب اساسنامه روی ساختار‌ها کار می‌کنیم، اظهار کرد: باید به سمتی برویم که تمام مواردی که در اساسنامه مشخص شده است در ساختار هم ایجاد شود، این تغییرات ساختاری شروع شده و به نظر می‌رسد برای اینکه در کل کشور بتوانیم تغییرات مدنظرمان را اعمال کنیم اما برای این کار حدود 15 تا 18 ماه زمان لازم است چراکه برای تکمیل این فرآیند باید تمامی مقدمات کشوری آ‌ن انجام شده و شورای مرکزی شکل بگیرد.

وی در خصوص ارتباطات جامعه روحانیت مبارز با جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، گفت: این روابط مانند همیشه برقرار بوده و همکاری‌های خوبی میان این دو نهاد برقرار است.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها