کد خبر: 247607
|
۱۳۹۷/۰۹/۰۵ ۱۰:۴۲:۰۰
| |

دستفروشان کتاب میدان انقلاب ساماندهی می‌شوند

مدیر عامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر تهران از ساماندهی دستفروشان کتاب میدان انقلاب و اجرای طرح حیات شبانه درمیدان حسن آباد خبر داد.

دستفروشان کتاب میدان انقلاب ساماندهی می‌شوند
کد خبر: 247607
|
۱۳۹۷/۰۹/۰۵ ۱۰:۴۲:۰۰

اعتمادآنلاین| در این نشست که در محل شرکت ساماندهی برگزار شد، تحصیلی با بیان این که منطقه 11، منطقه‌ای فعال ،پیشرو وزود بازده در بسیاری از پروژه‌های شهری است، تصریح کرد: این منطقه می‌تواند به عنوان منطقه پایلوت در طرح زیست شبانه پایتخت در نظر گرفته شود.

وی از تهیه و تدوین اساسنامه ساماندهی دستفروشان درقالب روز وشب بازارها خبرداد وگفت : در حال حاضر مفاد اساسنامه آماده است و به زودی به تصویب خواهد رسید.

تحصیلی با بیان این که لازم است دستفروشان واقعی از پدیده مافیای دستفروشی شناسایی شوند خاطرنشان کرد:شرکت ساماندهی به طور حتم در زمینه دستفروشان واقعی خدمات موثری را ارایه خواهد داد وآنها را در محلهای مشخص ساماندهی خواهد کرد.

نصراله آبادیان شهردار منطقه 11 نیز در این نشست با اشاره به همکاری منطقه در طرح ساماندهی دستفروشان اظهار داشت :این منطقه آماده هر گونه همکاری با شرکت ساماندهی جهت انتظام بخشی به پدیده دستفروشی است.


وی با اشاره به اینکه منطقه 11 در راستای ساماندهی دستفروشان و احیای حیات شبانه پایتخت برنامه‌های مشترکی را با شرکت ساماندهی در دستورکاردارد تصریح کرد: اجرای طرح احیای شبانه درمیدان حسن آباد ، اجرای طرح ویژه در میدان را ه آهن وساماندهی دستفروشان کتاب مستقر در میدان انقلاب در خیابان فخر رازی از جمله برنامه‌های مشترکی است که با همکاری شرکت ساماندهی انجام خواهد شد.

منبع: تسنیم

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها