کد خبر: 247641
|
۱۳۹۷/۰۹/۰۵ ۱۳:۰۷:۰۰
| |

نماینده ولی فقیه در سپاه:

دشمن به دنبال نابودی فرهنگ بسیجی در ایران است

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران گفت: دشمنان نظام برای رسیدن به اهداف شوم خود در ایران به دنبال نابودی فرهنگ بسیجی در جامعه هستند.

دشمن به دنبال نابودی فرهنگ بسیجی در ایران است
کد خبر: 247641
|
۱۳۹۷/۰۹/۰۵ ۱۳:۰۷:۰۰

اعتمادآنلاین| حجت‌ الاسلام عبدالله حاجی صادقی روز دوشنبه در همایش اقتدار بسیجیان یزد در مسجد روضه محمدیه (حظیره) مرکز استان افزود: دشمنان برای رسیدن به اهداف خود به دنبال اثرگذاری روی فکر و اندیشه مردم ایران هستند و این لغزش یکی از خطرناک‌ ترین تهدیدها برای انقلاب محسوب می شود. بسیج فراگیر است و مردم با وجود مشکلات اقتصادی کنونی در کشور، همواره پایبندی خود به نظام و ارزش های انقلاب اسلامی را با حضور در صحنه های مختلف به اثبات رسانده اند.


وی با گرامیداشت یاد و خاطره سومین شهید محراب آیت الله محمد صدوقی نماینده سابق حضرت امام( ره) در یزد اضافه کرد: این شهید گرانقدر با شخصیت عظیم خود روحیه بسیجی را به خوبی در حوزه های علمیه و در بین مردم آموزش می داد. رهبری با شناخت دشمنان و ایستادن مقابل هر نوع انحراف، تضمین کننده حرکت انقلاب در مسیر درست بوده و توانسته اند این انقلاب را از گردنه‌ های سخت عبور دهد.


حجت الاسلام حاجی صادقی در عین حال با بیان اینکه فقط رهبری نمی ‌تواند انقلاب را حفظ کند، افزود: در 40 سال گذشته نیروهای انقلابی همواره آماده سربازی و اجرای فرامین معظم له بوده اند. دشمن امروزه معتقد است که انقلاب را فقط می توان از طریق انقلابیون نابود کرد و در این راستا به دنبال از بین بردن فرهنگ بسیجی است.


نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران استقامت، ایمان و باور را رکن اصلی فرهنگ بسیجی دانست و ادامه داد: خدامحوری، توجه به ارزش های معنوی، صداقت، داشتن روحیه جهادی و انقلابی و ولایت مداری از دیگر ارکان و ویژگی های یک بسیجی است.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها