کد خبر: 247707
|
۱۳۹۷/۰۹/۰۶ ۰۷:۲۰:۰۰
| |

حواشی عکس آذری جهرمی با رئیسی

حسن رحیم پور ازغدی عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی نسبت به عکس اخیر آذرجهرمی و رییسی واکنشی داشت که در برابر آن حسام الدین آشنا از مشاوران رییس‌جمهور نیز سوالی منتقدانه را مطرح کرد.

حواشی عکس آذری جهرمی با رئیسی
کد خبر: 247707
|
۱۳۹۷/۰۹/۰۶ ۰۷:۲۰:۰۰

اعتمادآنلاین| حسن رحیم پور ازغدی عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی در واکنش به انتشار عکسی در فضای مجازی از محمدجواد آذری جهرمی وزیر جوان ارتباطات و فناوری اطلاعات، و حجت‌الاسلام و المسلمین ابراهیم رییسی تولیت آستان قدس رضوی که در آن افتخار خادمی حرم آمام رضا(ع) به جهرمی داده می‌شود، نوشت: «اشکالی ندارد که مسئولان بلند پایه خادم افتخاری امام رضا (ع) شوند. خیلی هم خوب است، اما این که اغلب این دوستان یه دونه از این گردگیرهای رنگی دستشون می‌گیرند و کنار استراتژیک‌ترین معبر ممکن می ایستند که به طور کاملا اتفاقی و خیلی خوب هم دیده می‌شوند و تنها کاری که لازم است انجام دهند، این است که بگویند : "آقا حرکت کن" برای من قابل قبول نیست... چرا نمی‌روند توالت‌های حرم را بشورند؟! برای شکستن غرور ریاستشان هم بد نیست...رونوشت خدمت آقای رییسی ....»

جهرمی-رئیسی

در واکنش به این اظهارات حسام الدین آشنا، مشاور رییس‌جمهور نیز نوشت: «برای شکستن غرور خود همه چیز پنداری و مصلح کل نمایی کجا را باید شست!»

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها