مسمومیت 8 کارگر با گاز منوکسید کربن

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی از نجات جان 8 کارگر که در یک سوییت 30 متری دچار مسمومیت ناشی از گازگرفتگی شده‌ بودند، خبر داد.

مسمومیت 8 کارگر با گاز منوکسید کربن
کد خبر: 247738
|
۱۳۹۷/۰۹/۰۶ ۰۹:۱۲:۰۰

اعتمادآنلاین| جلال ملکی درباره جزییات این حادثه گفت: در ساعت 1:53 بامداد یک مورد حادثه گازگرفتگی در محله قیطریه، بلوار اندرزگو به سامانه 125 سازمان آتش‌نشانی اطلاع داده می‌شود.

وی با بیان اینکه یک گروه نجات به محل حادثه اعزام شد، ادامه داد: محل حادثه یک ساختمان سه طبقه همراه با یک زیرزمین بود که در طبقه 1- یک سوییت کوچک 30 متری وجود داشت که 11 نفر از کارگران یک سالن غذاخوری در آن محل شب‌ها به استراحت می‌پرداختند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی خاطرنشان کرد: دو نفر از این افراد در بیرون از منزل بودند و 9 نفر باقی‌مانده در این سوییت در حال استراحت بودند. وقتی این دو نفر به منزل مراجعت می‌کنند با وضعیت بدحال و بی‌حال این افراد مواجه می‌شوند. زمانی که آتش‌نشانان به محل حادثه رسیدند تمام این افراد از منزل خارج شده بودند.

ملکی ادامه داد: یک نفر از این افراد در وضعیت بهتری بود اما 8 نفر دیگر علائم مسمومیت به طور کامل در آنها مشاهده می‌شد. با حضور عوامل اورژانس این افراد برای درمان به آنها تحویل داده شدند. کارشناس آتش‌نشانی در محل حاضر شده و پس از بررسی‌ها مشخص شد که استفاده نادرست از آبگرمکنی که در همین سوییت وجود داشت باعث بروز این حادثه شده بود.

وی خاطرنشان کرد: در هنگام بازگشت همسایه ساکن در طبقه بالای محل حادثه به آتش‌نشانان مراجعه کرده و اعلام کرد آنها هم مدتی است چنین علائمی را دارند که پس از بررسی توسط آتش‌نشانان مشخص شد این افراد در یک فضای کوچک از شومینه استفاده می‌کنند و همین امر باعث انتشار خفیف گاز منوکسید کربن شده است. توصیه‌های لازم به این افراد نیز ارائه شد.

منبع: ایلنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها