کد خبر: 247852
|
۱۳۹۷/۰۹/۰۶ ۱۴:۳۶:۰۰
| |

آغاز مانور نظامی ارتش اسرائیل در مرزهای شمالی لبنان

نیروهای ارتش رژیم صهیونیستی مانور نظامی خود را در نزدیکی مرزهای لبنان آغاز کردند. پیش‌بینی می‌شود این مانور با هدف شبیه‌سازی سناریوهای جنگ با حزب‌الله لبنان انجام شده است.

آغاز مانور نظامی ارتش اسرائیل در مرزهای شمالی لبنان
کد خبر: 247852
|
۱۳۹۷/۰۹/۰۶ ۱۴:۳۶:۰۰

اعتمادآنلاین| اویخای ادرعی، سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی در بیانیه‌ای اعلام کرد که مانور نظامی ارتش اسرائیل در مرزهای شمالی لبنان چند روز ادامه خواهد داشت.

به گزارش خبرگزاری اسپوتنیک، وی در ادامه گفت: طی این مانور، خودروهای نظامی و هواپیماها تمرین‌های متعددی خواهند داشت. برای انجام این تمرین‌ها در چارچوب طرح آموزش‌های سالانه سال 2018 برنامه‌ریزی شده بود که هدف آن، حفظ آمادگی نیروها است.

در همین راستا، کوبی هیلر، فرمانده تیپ کماندوهای رژیم صهیونیستی اعلام کرد: ما در حال حاضر در اوج تمرین بزرگی با مشارکت تمامی فرماندهان کماندوها و نیروهایشان هستیم. این تیپ که سه سال پیش تأسیس شد، مکانیزم جدیدی در ارتش به شمار می‌آید که راه‌حل‌های متنوعی برای سناریوها و تهدیدات مختلف به وجود می‌آورد.

وی در ادامه مدعی شد: فرماندهان و نیروهای مبارز، مأموریتی را انجام دادند و ثابت کردند که در سطوح بالای فنی قرار دارند. این تمرین، آمادگی نیروهای ما را در هر سناریویی برای رویارویی با تمامی چالش‌ها و تمامی دشمنان نشان می‌دهد.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها