مروری بر مهم‌ترین خبرهای ورزشی/ ۶ آذرماه ۱۳۹۷

فدراسیون برانکو را تهدید کرد/ نیمار تابستان از PSG جدا می‌شود؟

دبیر کل فدراسیون فوتبال با ارسال نامه‌ای به باشگاه پرسپولیس به سرمربی این تیم بابت مصاحبه‌هایش علیه کادر فنی تیم ملی هشدار داده است.

حجم ویدیو: 9.00M | مدت زمان ویدیو: 00:02:24 دانلود ویدیو
کد خبر: 247867
|
۱۳۹۷/۰۹/۰۶ ۱۶:۲۰:۰۰

اعتمادآنلاین| در این نامه که از سوی فدراسیون فوتبال به باشگاه پرسپولیس ارسال شده آورده شده که تنها یک نفر مدعی خوشحالی مربی تیم ملی در فینال لیگ قهرمانان آسیا بوده که این موضوع باعث به راه افتادن خبرسازی‌های منفی علیه تیم ملی شده است. بعد از آن برانکو در نشست مطبوعاتی پیش از دیدار با پیکان با الفاظ و کلماتی نامناسب باعث ایجاد تفرقه و دو دستگی در خانواده بزرگ فوتبال شده که این موضوع باعث تضعیف تیم ملی در آستانه جام ملت‌های آسیا شده است.

ساکت در این نامه ضمن هشدار جدی برای پرهیز از گرفتار شدن در جریان‌سازی‌های مشکوک که اقتدار تیم ملی را هدف قرار داده عنوان شده: تذکرات جدی را به مسئولان، وابستگان و رسانه‌های مرتبط با باشگاه پرسپولیس اعلام می کنیم. فدراسیون فوتبال تمام مطالب و فعالیت‌ها را رصد کرده و در صورت لزوم اقدامات لازم قانونی را برای جلوگیری از برهم زدن تمرکز تیم ملی انجام خواهد داد.

نیمار تابستان از پاریس جدا می شود؟

نیمار در تابستان 2017 با انتقالی جنجالی و 222 میلیون یورویی از بارسلونا جدا شد و به پاری سن ژرمن پیوست. در آن زمان اعلام شد که دلیل تصمیم این ستاره برزیلی، خارج شدن از زیر سایه مسی و افزایش شانس اش برای رسیدن به توپ طلا بود اما اوضاع در پاریس برای نیمار خوب پیش نرفت و بعد از یک مصدومیت شدید در فصل گذشته، او این فصل نیز زیر سایه کیلیان امباپه، ستاره جوان فرانسوی قرار گرفته است.

در چند هفته اخیر، شایعاتی در مورد بازگشت نیمار به بارسا قوت گرفته و اکنون یک شبکه تلویزیونی اسپانیایی ، اعلام کرده که مذاکرات برای انجام این انتقال آغاز شده. این شبکه ادعا کرده که پاریسی ها پذیرفته اند که با دریافت 200 میلیون یورو، اجازه جدایی این ستاره برزیلی را بدهند.

اگر شرایط انتقال نیمار به بارسا فراهم نشود، احتمال اینکه او به رئال مادرید چراغ سبز نشان بدهد نیز وجود دارد. او اصلا از شرایطش در پاریس راضی نیست و با توجه به اینکه رئال اکنون سخت به دنبال خرید یک ستاره در کلاس جهانی برای پر کردن جای رونالدو است، نیمار می تواند به ستاره اول برنابئو تبدیل شود.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها