کد خبر: 247982
|
۱۳۹۷/۰۹/۰۷ ۱۰:۵۴:۰۰
| |

کیانوش رستمی به تیم ملی بازگشت

در پی تلاش قهرمان المپیک 2016 ریو برای از دست ندادن مسابقات گزینشی المپیک 2020، فدراسیون وزنه‌برداری برای کیانوش رستمی شرط و شروطی تعیین خواهد کرد.

کیانوش رستمی به تیم ملی بازگشت
کد خبر: 247982
|
۱۳۹۷/۰۹/۰۷ ۱۰:۵۴:۰۰

اعتمادآنلاین| معرفی نفرات اعزامی به کاپ قطر که بعد از جهانی ترکمنستان دومین مسابقه گزینشی المپیک پیش‌رو است، کیانوش رستمی را به واکنش واداشت. نام او درست مثل جهانی عشق‌آباد، در بین نفرات اعزامی نبود تا اینطور برداشت شود که فدراسیون وزنه‌برداری این‌بار می‌خواهد با ورزشکار سالاری و شیوه‌ای که کیانوش رستمی در چند سال اخیر در تیم ملی اتخاذ کرده و زیر بار تمرینات و برنامه‌هایی اردویی نمی‌رود، مقابله کند.

این در شرایطی بود که قهرمان المپیک 2016 می‌داند از دست دادن تورنمنت‌های پیش‌رو، شانس او را برای حضور در المپیک کاهش خواهد داد به همین دلیل در صفحه شخصی خود در اینستاگرام نسبت به این موضوع که گفته شد فدراسیون او را پیدا نکرده تا در مورد اعزامش به کاپ قطر تصمیم‌گیری کند، واکنش شدیدی نشان داد.

در این راستا روز گذشته جلسه‌ای با حضور رئیس کمیته ملی المپیک، رئیس فدراسیون وزنه‌برداری و کیانوش رستمی برگزار شد و صالحی‌امیری خواست که این مشکل برطرف شود و رستمی به تیم ملی بازگردد.

نکته مهم اما این است که فدراسیون وزنه‌برداری نمی‌خواهد کار کیانوش رستمی به شیوه گذشته پیگیری شود و به همین منظور قرار است شرط و شروطی در خصوص قرار دادن نام او در بین نفرات شرکت‌کننده در مسابقات گزینشی فجر و تایلند در نظر بگیرد. در واقع رستمی با شروطی به تیم ملی بازخواهد گشت و باید دید کیانوش رستمی که در چند سال اخیر به صورت انفرادی تمرین کرده می‌تواند خودش را با شروطی که فدراسیون در نظر می‌گیرد، تطابق دهد یا باز هم اتفاقات گذشته تکرار خواهد شد.

مسئله مهم اکنون این است که کیانوش رستمی تن به این شرط و شروط خواهد داد؟ چیزی که به نظر می‌رسد آخرین راه او برای از دست ندادن المپیک 2020 باشد.

هرچند که وزنه‌برداری ایران نیز به سرمایه‌ای چون کیانوش رستمی می‌بالد، اما هیچ‌کسی موافق رویه‌ای نیست که این قهرمان در سال‌های اخیر در پیش گرفته است. حال باید دید کیانوش رستمی به خاطر المپیک و کسب سومین مدالش از این مسابقات، قصد تغییر رویه و پذیرفتن شرط و شروط فدراسیون وزنه‌برداری را دارد؟ اگر اینطور باشد او در جام فجر و همچنین گزینشی تایلند وزنه خواهد زد تا در وزن جدید در مسیر المپیک قرار بگیرد.

منبع: تسنیم

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها