آزمایش موتور موشکی کره جنوبی با موفقیت انجام شد

کره جنوبی آزمایش راه اندازی موتور موشک خود را در راستای توسعه تجهیزات فعال خود در فضا با موفقیت به انجام رساند.

آزمایش موتور موشکی کره جنوبی با موفقیت انجام شد
کد خبر: 248028
|
۱۳۹۷/۰۹/۰۷ ۱۲:۴۴:۰۰

اعتمادآنلاین| یک موتور سوخت مایع امروز چهارشنبه 28 نوامبر (7 آذر) با موفقیت یک موشک تک مرحله ای با وزن 52 تن و طول 25.8 متر را از مرکز فضایی «نارو» در سواحل جنوبی در شهر جوهانگ کره جنوبی به حرکت درآورد.


به گزارش نشریه استریت تایمز، موتور مذکور توسط موسسه تحقیقاتی هوا و فضای کره جنوبی ( KARI) تحت عنوان بخشی از پروژه 1و8 میلیار دلاری طراحی و توسعه یافته است و به عنوان محرک اولین وسیله نقلیه موتوری سه مرحله ای این کشور خواهد بود.


موسسه تحقیقاتی هوا و فضای کره جنوبی می گوید: این یک گام مهم در جهت توسعه یک وسیله نقلیه پرتابی با استفاده از تکنولوژی کره جنوبی است.


این اولین آزمایش راه اندازی موقفیت آمیز در کره جنوبی از سال 2013 است؛ زمانی که این کشور یک ماهواره کوچک را با موفقیت به مدار زمین ارسال کرد.


به گفته این موسسه تحقیقاتی، این آزمایش به دلیل ادامه احتراق موتور برای بیش از 140 ثانیه در طول پرتاب آزمایشی، موفقیت آمیز بوده است.


این موشک که KSLV-2 نام دارد، اولین موشکی که به طور کامل توسط خود کره طراحی و ساخته شده است برای ارسال ماهواره به مدار زمین و دیگر برنامه های تجاری مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها