کد خبر: 248076
|
۱۳۹۷/۰۹/۰۷ ۱۴:۱۰:۰۰
| |

پاسخ هنرجویان به فراخوان پورناظری‌ها

مهلت ثبت‌نام در نخستین دوره فراخوان ملی آکادمی پورناظری‌ها در حالی به اتمام رسید که بیش از 27 هزار هنرجو برای شرکت در تازه‌ترین پروژه این دو هنرمند اعلام آمادگی کردند.

پاسخ هنرجویان به فراخوان پورناظری‌ها
کد خبر: 248076
|
۱۳۹۷/۰۹/۰۷ ۱۴:۱۰:۰۰

اعتمادآنلاین| با پایان یافتن مهلت ثبت‌نام در نخستین دوره فراخوان ملی آکادمی پورناظری‌ها، 27 هزار و 74 نفر از هنرجویان از سراسر کشور در این فراخوان ثبت‌نام کردند. این فراخوان به‌منظور حمایت از استعدادهای درخشان موسیقی برای کشف نوازندگان، خوانندگان و آهنگسازان توسط آکادمی موسیقی پورناظری منتشر شد.

بر این اساس یک هزار و 117 نفر برای حضور در بخش نوازندگی سازهای ایرانی ثبت‌نام کرده‌اند. این در حالی است که بقیه داوطلبان را نوازندگان سازهای کلاسیک و همچنین خوانندگان و آهنگسازان تشکیل می‌دهند.

طبق توضیحات دست‌اندرکاران پروژه، در مرحله‌ دوم لازم است داوطلبان تا تاریخ بیست و یکم آذر ماه، ویدئویی حداکثر به مدت پنج دقیقه در رشته‌ای که برای حضور در فراخوان ثبت‌نام کرده‌اند، ضبط و آن را به سامانه آکادمی ارسال کنند.

البته بعد از پایان مهلتِ آپلود ویدئوهای ارسالی در سامانه فراخوان، داوطلبان در دو مرحله توسط گروه‌های زیرمجموعه‌ هیات داوران سطح‌بندی و از هر یک از داوطلبان برای اجرای حضوری دعوت به عمل می‌آید تا نفرات راه یافته به مرحله آخر انتخاب شوند وحضور هیات داوران به اجرای قطعه مورد نظر که متعاقبا اعلام خواهد شد ‌بپردازند.

طبق برنامه‌ریزی‌های انجام گرفته در هر رشته یک نفر به‌عنوان برگزیده این فراخوان، انتخاب و توسط آکادمی برای آموزش‌های موسیقی بورسیه و در گام‌های بعدی جهت تولید و اجرای اثر حمایت می‌شود.

افرادی که در مراحل آزمونی فراخوان حضور پیدا می‌کنند، شامل تسهیلاتی جهت ادامه‌ آموزش موسیقی می‌شوند.

منبع: مهر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها