آیت‌الله حسین نوری‌همدانی، از مراجع تقلید شیعه

بسیج در بسیاری از عرصه‌های محرومیت‌زدایی اثرگذار است

آیت‌الله حسین نوری‌همدانی، از مراجع تقلید شیعه گفت: بسیج در بسیاری از عرصه‌های اجتماعی و فرهنگی و محرومیت‌زدایی اثرگذار است.

بسیج در بسیاری از عرصه‌های محرومیت‌زدایی اثرگذار است
کد خبر: 248103
|
۱۳۹۷/۰۹/۰۷ ۱۵:۴۸:۰۰

اعتمادآنلاین| آیت‌الله حسین نوری همدانی در دیدار سردار غیب پرور رئیس سازمان بسیج مستضعفین بیان کرد: بسیج شجره طیبه‌ای است که با اندیشه امام خمینی(ره) شکل گرفت و به بالندگی رسید، که امروز در بسیاری از حوزه ها فعالیت داشته و با طرح های خود به اقشار ضعیف جامعه کمک کرده است.

این مرجع تقلید شیعه بیان کرد: بسیجیان و مردم در زمان جنگ به سمت جبهه ها شتافتند و توانستیم به پشتوانه حضور آن ها در 8 سال دفاع مقدس پیروز شویم. امروز نیز همه باید در تحقق آرمان های انقلاب سهیم باشیم؛ چراکه این انقلاب اسلامی مکتبی است که زمینه ساز ظهور خواهد بود.

نوری همدانی خاطرنشان کرد: بسیج دارای ویژگی‌های مهمی چون صداقت، راست گوئی، امانت داری است و باید به چنین جایگاهی توجه داشته باشند.

وی گفت: ارزش های اسلامی و اخلاقی بال و پر نظام و انقلابند و دشمن با ابزارهای مختلف از جمله فضای مجازی در صدد تضعیف نظام است و در این میان بسیجیان پیشگامان مقابله با جنگ نرم هستند؛ بسیجیان باید با برنامه های فرهنگی در رابطه با آسیب های فضای مجازی ورود پیدا کنند.

وی تصریح کرد: استکبار جهانی و به ویژه آمریکا و اسرائیل با همه توان در مقابله با اسلام و انقلاب به میدان آمده اند و ما با روحیه و تفکر بسیجی می توانیم در مقابل آن ها مقاومت کنیم.

نوری همدانی اظهار کرد: حفظ دستاوردهای انقلابی یکی از وظایف مهم بسیج است و باید در جهت صیانت از این دستارودها تلاش کرد.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها