گزارش ویدئویی اعتمادآنلاین درباره صدور حکم شهردار پایتخت

چه کسی حناچی را به بهشت فرستاد؟

سرانجام 48 ساعت پس از اتمام مهلت ده روزه، حکمِ شهرداری پیروز حناچی از سوی وزارت کشور به شورای شهر ابلاغ و ارسال شد و سن رسولی یکی از اعضای شورای شهر تهران هم طی گفت‌وگویی با اعتمادآنلاین به ورود حسن روحانی در ماجرای حکم شهرداری تهران اشاره کرده و شخص حسن روحانی را در تسریع صدور آن موثر دانسته است.

حجم ویدیو: 5.84M | مدت زمان ویدیو: 00:02:15 دانلود ویدیو
کد خبر: 248124
|
۱۳۹۷/۰۹/۰۷ ۲۰:۵۰:۰۰

اعتمادآنلاین| فرشاد اعظمی: سرانجام 48 ساعت پس از اتمام مهلت ده روزه، حکمِ شهرداری پیروز حناچی از سوی وزارت کشور به شورای شهر ابلاغ و ارسال شد، آن هم در فرآیندی تاخیری و مشابه با آنچه که در زمان صدور حکم شهرداری محمدعلی نجفی و با ورود رییس جمهوری اتفاق افتاد.

محمود واعظی، رییس دفتر ریاست جمهوری صبح چهارشنبه در حاشیه جلسه هیات دولت به خبرنگاران خبر داد که به زودی و تا پایان وقت اداری، وزارت کشور حکم شهرداری حناچی را اعلام خواهد کرد.

علی اعطا سخنگوی شورای شهر تهران نیز در توضیح مختصری به اعتمادآنلاین چنین توضیح داد که موضوع صدور حکم شهرداری تهران نیز یکی از مسائل بحث شده در هیات دولت بوده و رییس جمهوری در این خصوص توجه ویژه‌ای داشته است.

حسن رسولی یکی از اعضای شورای شهر تهران هم طی گفت‌وگویی با اعتمادآنلاین به ورود حسن روحانی در ماجرای حکم شهرداری تهران اشاره کرده و شخص حسن روحانی را در تسریع صدور آن موثر دانسته است.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها