کد خبر: 248169
|
۱۳۹۷/۰۹/۰۸ ۱۰:۱۷:۰۰
| |

انیمه محبوب ژاپنی در راه نتفلیکس؛

کابوی‌های جایزه‌بگیر از دنیای آنلاین سر در آوردند

نتفلیکس بزرگترین عرضه‌کننده محتوای سینمایی آنلاین جهان از ساخت نسخه‌ای لایواکشن از یکی از محبوب‌ترین انیمه‌های ژاپنی در دهه 90 به نام «کابوی بیباپ» خبر داد.

کابوی‌های جایزه‌بگیر از دنیای آنلاین سر در آوردند
کد خبر: 248169
|
۱۳۹۷/۰۹/۰۸ ۱۰:۱۷:۰۰

اعتمادآنلاین| نتفلیکس از تصمیم خود برای ساخت نسخه‌ای لایواکشن از یکی از محبوب‌ترین مجموعه‌های انیمه جهان به نام «کابوی بیباپ - Cowboy Bebop» پرده برداشت.

«کابوی بیباپ» یک انیمه ژاپنی 26 قسمتی است در سال 1998 از شبکه‌های تلویزیونی ژاپن به نمایش درآمد. کارگردانی این مجموعه را شینیچیرو واتانابه بر عهده داشت. کابوی بیباپ حس و حالی آخرالزمانی دارد و داستان آن در آینده یعنی در حدود سال‌های 2070 میلادی می‌گذرد. قصه این انیمه درباره کاراکترهایی است که با تعقیب و دستگیر کردن مجرمان روزگار می‌گذرانند و به اصطلاح جایزه‌بگیر هستند و در یک سفینه فضایی به نام بیباپ زندگی می کنند.

این انیمه درون‌مایه‌ای درباره تنهایی انسان‌ها دارد و پرسش‌هایی حول مساله اگزیستانسیالم و فلسفه وجود طرح می‌کند. هر اپیزود این مجموعه داستانی مستقل دارد که در مجموع یک تصویر واحد و بزرگتر را روایت می‌کند.

داستان جذاب، شخصیت‌پردازی‌های بی نقص و حس و حال متاثر از فیلم‌های وسترن و نوآر، انیمه کابوی بیباپ را به یکی از محبوب‌ترین انیمه‌های ژاپن تبدیل کرده و شخصیت اصلی این مجموعه در سال 1999 به عنوان محبوب‌ترین کاراکتر انیمه آن دوران انتخاب شد. شهرت کابوی بیباپ به مرزهای ژاپن محدود نشد و در بازارهای بین‌المللی به ویژه آمریکا مورد توجه واقع و اقتباس‌های مختلفی از آن در حوزه کتاب، فیلم و بازی‌های کامپیوتری عرضه شد.

حال نتفلیکس، غول رسانه‌ای آنلاین جهان از قصد خود برای ساخت نسخه‌ای لایواکشن از این انیمه خبر داده است. این مجموعه جدید 10 قسمت خواهد بود و کارگردان نسخه اصلی آن یعنی شینیچیرو واتانابه به عنوان مشاور در پروژه حضور خواهد داشت. همچنین مشخص شده است کریستوفر یوست نویسنده فیلمنامه فیلم‌هایی چون «ثور: دنیای تاریک»(2013) و «ثور: رگنراک»(2017) قسمت اول این مجموعه را نوشته و تهیه‌کنندگی کار را بر عهده دارد.

هنوز تاریخ دقیق عرضه این مجموعه مشخص نشده است.

منبع: مهر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها