سید احمد علم‌الهدی، امام جمعه مشهد

سخن گفتن از پولشویی دادن سند به دشمن است/ مسئولان و مجلس دنبال اروپایی‌ها راه می‌افتند و به لبخند آنها راضی هستند

سید احمد علم‌الهدی، امام جمعه مشهد گفت: رئیس جمهور در اجلاس وحدت اسلامی از اقتدار ایران سخن می‌گوید اما برخی اعضای کابینه صحبت‌های متفاوتی دارند که بهانه دست دشمن می‌دهد.

سخن گفتن از پولشویی دادن سند به دشمن است/ مسئولان و مجلس دنبال اروپایی‌ها راه می‌افتند و به لبخند آنها راضی هستند
کد خبر: 248326
|
۱۳۹۷/۰۹/۰۹ ۱۲:۵۹:۰۰

اعتمادآنلاین| سیداحمد علم الهدی در خطبه های نماز جمعه مشهد که در بارگاه منور رضوی برگزار شد با گرامیداشت یاد وخاطره مدرس بیان کرد: مدرس به عنوان یک دژ مبارزاتی در دوران ستمشاهی با موقعیت شناسی و بصیریت مقابل دشمنان ایستاد.

وی افزود: آنچه امروز برای ملت و مسئولان کشور به عنوان یک مسئله ضروری باید مورد توجه قرار گیرد موضوع موقعیت شناسی است و باید بدانیم دنیا در چه حالی است.رهبر معظم انقلاب در سخنان خود تاکید دارند انقلاب ما تمام نشده و در میانه راه هستیم و بر دشمنی استکبار به رهبری آمریکا با ایران اشاره دارند.

عضو مجلس خبرگان رهبری تاکید کرد: امروز باید بدانیم آمریکا تنها نیست و بسیاری از کشورها نیز پیروی این کشور مقابل ایران ایستاده اند و ما نیز به برکت خون شهدا 40 سال است مقابله توطئه آنها مقاومت کرده ایم.آمریکا تلاش کرد با خروج از برجام نظام و مردم ایران را دچار مشکل کند و از این مسیر به اهداف خود برسد و در این راستا رئیس جمهور آمریکا اعلام کرد برجام توافق بدی بود که عده ای در داخل برداشت اشتباه از این سخنان داشتند و گفتند این توافق به نفع ایران بوده و مخالفان را سرزنش کردند.

علم الهدی خاطرنشان کرد: اینکه رئیس جمهور آمریکا این سخن را می گوید منظورش این است که در مذاکرات باید همه مصالح آمریکا در نظر گرفته می شد و حالا ما این قرارداد را کنسل کرده و به دنبال یک قرار داد وسیع تر خواهیم رفت.

وی گفت: آنها سپس موضوع مذاکره با ایران با پیش شرط هایی از جمله کنترل برنامه موشکی ایران، جلوگیری از نفوذ منطقه ای ، عدم حمایت از محور مقاومت، حقوق بشر و اقدامات سایبری ایران را مطرح می کنند تا بتوانند قدرت ایران را از بین ببرند.

امام جمعه مشهد بیان کرد: آن روزی که امریکا از برجام خارج شد اقدام ساده ای نبود زیرا آنها وقتی این اقدام را انجام دادند که مطمئن شدند طرفداران اروپایی اش ایران را با کلک و حیله در برجام نگه می دارند و اگر این اطمینان نبود این اقدام را انجام نمی دادند تا ایران به قدرت هسته ای خود بازنگردد.

عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: این درست نیست که امروز مسئولان و مجلس ما دنبال اروپایی ها راه بیافتند و به لبخند آنها راضی شوند و به نشست دور میز آنها دل ببندند.این اقدامات جای تاسف دارد و امیدواریم خداوند به نمایندگان مجلس موقیعت شناسی بدهد تا مجلس را مدرس وار اداره کنند و مسئولان ما نیز با بصیریت دشمنی ها را تشخیص دهند.

وی تاکید کرد: رئیس جمهور در همایش وحدت اسلامی و دیدار با رهبر معظم انقلاب مقتدر صحبت می کند اما برخی از مسئولان دولتی مصاحبه و اعلام می کنند پولشویی در کشور وجود دارد که اینگونه سخنان در واقع دادن سند به دشمن برای اعمال فشار بر کشور است.

علم الهدی بیان کرد: اینکه آقای دیگری بیاید با یورنیوز مصاحبه کند و بگوید حقوق من 3 هزار دلار بوده و حالا به 700 دلار رسیده و این نشان از نتیجه بخش بودن تحریم ها است که باید با شنیدن این سخنان پرسید در دولت ما ناهماهنگی وجود دارد یا جریان دیکری است؟

منبع: انتخاب

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها