کد خبر: 248597
|
۱۳۹۷/۰۹/۱۰ ۱۷:۵۵:۰۰
| |

احمد طالبی‌نژاد منتقد سینما در گفت‌و‌گو با اعتمادآنلاین:

ظلی‌پور در اندازه مجری یک برنامه پرمخاطب تلویزیون نیست/ باب توهین و بی‌ادبی در تلویزیون را مسعود فراستی باز کرد

احمد طالبی‌نژاد، منتقد سینما در واکنش به برنامه شبکه «من و شما» و مجادله مسعود فراستی و آرش ظلی‌پور گفت: «راستش اصلا این آقا را نمی‌شناسم این عدم شناخت به منظور توهین نسبت به او نیست. قبل از این برنامه چیزی درباره این مجری و به خصوص تخصصش در سینما نشنیده بودم. واقعا این افراد در اندازه‌ای نیستند که بخواهند در یک تریبونی که تا این اندازه مخاطب دارد درباره مسائل تخصصی سینما صحبت کنند.

ظلی‌پور در اندازه مجری یک برنامه پرمخاطب تلویزیون نیست/ باب توهین و بی‌ادبی در تلویزیون را مسعود فراستی باز کرد
کد خبر: 248597
|
۱۳۹۷/۰۹/۱۰ ۱۷:۵۵:۰۰

اعتمادآنلاین| برنامه «من و شما» هر هفته جمعه‌ها ساعت یک ظهر پخش می‌شود، این هفته مسعود فراستی بر روی صندلی مهمان نشسته بود تا آرش ظلی‌پور درباره سینمای ایران و برنامه هفت و شخصیت مسعود فراستی، با او گفت‌و‌گو کند. در ابتدا ظلی‌پور در بخش معرفی مهمان او را به عنوان منتقدی خاص در نوع خودش که اکثر فیلمسازان از دست او عاصی هستند معرفی کرد و گفت «اگر الان آدرس استودیوی برنامه را اعلام کنیم، همه بازیگران و کارگردانان اینجا برای دیدنشان صف می کشند!» که فراستی پس از سلام به مخاطبین، این صحبت‌های ظلی‌پور را رد کرد و گفت اینکه آن‌ها شبیه نقدهای من نبودند مشکل خودشان است!

احمد طالبی‌نژاد منتقد سینما در واکنش به برنامه شبکه «من و شما» و مجادله مسعود فراستی و آرش ظلی پور گفت: «در کل با این موضوع مشکل دارم و نمی توانم قاعده درستی برای آن در ذهنم شکل دهم. به هیچ وجه تلویزیون و بحث‌هایی که در آن شکل می‌گیرد را قبول ندارم. من رسانه ملی را نمی‌شناسم زیرا اصلا ملی نیست و ربطی هم به مردم ندارد. متاسفانه فضای این رسانه به حدی پایین و بی ارزش است که من اصلا تلویزیون نگاه نمی‌کنم.»

طالبی‌نژاد درباره آرش ظلی پور گفت: «راستش اصلا این آقا را نمی‌شناسم این عدم شناخت منظور به توهین نسبت به او نیست. قبل از این برنامه چیزی درباره این مجری و به خصوص تخصصش در سینما نشنیده بودم. واقعا این افراد در اندازه‌ای نیستند که بخواهند در یک تریبونی که تا این اندازه مخاطب دارد درباره مسائل تخصصی سینما صحبت کنند.»

این منتقد سینما درباره مسعود فراستی نیز گفت: « تکلیف مسعود فراستی برای همه روشن است. او از رکیک‌ترین الفاظ برای خطاب کردن افراد در سالهای اخیر استفاده کرده است. فراستی کیارستمی، کمال تبریزی و بسیاری از بزرگان سینما را نیز بی‌نصیب نگذاشت. همین رفتار مجری شبکه «من و شما» برگرفته از نوع رفتار مسعود فراستی در برنامه هفت بود. پس گله‌ای از جانب فراستی نباید وجود داشته باشد. اما در کل نه مسعود فراستی و نه آرش ظلی پور را در بحث سینما متخصص نمی‌دانم. یک جمله معروف است که می‌گوید «ادب از که آموختی از بی‌ادبان» فکر می‌کنم همین جمله روایت‌گر برنامه جنجالی شبکه «من و شما» باشد.»

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها