عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال:

لباس تیم ملی در جام ملت‌ها آدیداس خواهد بود/ قوانین کشور باید اجرا شود

عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال گفت: انشاالله با تعامل، قانونی که مجلس شورای اسلامی درخواست کرده اجرا می‌شود.

لباس تیم ملی در جام ملت‌ها آدیداس خواهد بود/ قوانین کشور باید اجرا شود
کد خبر: 248647
|
۱۳۹۷/۰۹/۱۱ ۰۹:۳۱:۰۰

اعتمادآنلاین| هدایت ممبینی در حاشیه برگزاری کارگاه آموزشی بازاریابی برای باشگاه‌ها اظهار داشت: با توجه به ضرورتی که فوتبال دارد امروز کارگاه آموزشی را برگزار کردیم و طبق برنامه‌ریزی که فیفا انجام داده تصمیم گرفتیم نحوه بازاریابی و درآمدزایی را برای اهالی فوتبال در این کارگاه به اشتراک بگذاریم.

وی در پاسخ به این سؤال که فوتبال ما چه کار باید انجام دهد تا دستش به سمت بیت‌المال نرود، گفت: به هر حال مشکلات در فوتبال ما وجود دارد ولی همین رشته می‌تواند کاری کند که روی پای خودش بایستد. باید گام به گام پیش رفت، حق پخش هم وجود دارد و با توجه به اینکه تلویزیون حق پخش را نمی‌دهد باید راهکارهای مختلفی برای جذب اسپانسرها و یا درآمدزایی پیدا کرد.بحث تبلیغات محیطی هم هست و با توجه به اینکه نمایندگان مجلس هم روی موضوع حق پخش پیگیر شده است، باید این مسائل حل شود تا مشکلات اقتصادی در فوتبال به حداقل برسد. ما دوست داریم با تعامل در آینده نزدیک مشکل حق پخش را هم حل کنیم.

عضو هیأت رئیسه فدراسیون در پاسخ به این سؤال که چرا مدیران ما نمی‌توانند خودشان مشکلات را حل کنند، گفت: همه چیز را نباید به گردن مدیران انداخت. دست آنها هم به نوعی بسته است و ما در گذشته هم مشکلاتی داشته‌ایم اما رفته رفته حل شده است. من امیدوارم صدا و سیما مشکل حق پخش را برطرف کند تا فوتبال ما از حالت رکود خارج شود. می‌دانم صدا و سیمایی‌ها هم دچار مشکلاتی هستند و بودجه پرداخت حق پخش برای آنها تعریف نشده است. کارها به صورت زنجیره‌ای به هم ارتباط دارند. مثلا بلیت فروشی یا فروش پیراهن یا تبلیغات محیطی باید بازوی فوتبال شود. ما امسال در مورد تبلیغات محیطی روشی نوین را اجرا کردیم و طی سال‌های قبل با تاخیر در این مورد حرکت کردیم. ولی به هر حال این مسائل باید حل شود.

ممبینی در خصوص قانون منع به کارگیری بازنشستگان هم گفت: قرار شد سؤالات شما چالشی نباشد ولی نظر من این است که باید به قوانین احترام بگذاریم. به هر حال طی چند روز آینده باید شاهد اتفاقاتی باشیم. انشاالله با تعامل قانونی که مجلس شورای اسلامی درخواست کرده اجرا شود. به هر حال امیدوارم هر اتفاقی که می افتد منافع فوتبال ما حفظ شود.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا اعضای هیأت رئیسه استعفا می‌دهند، گفت:‌ما باید در این زمینه چند روز صبر کنیم تا همه چیز مشخص شود. به هر حال باید قانون رعایت شود واز طرف اساسنامه باید طوری تنظیم شود اگر تغییر و تحولی صورت می‌گیرد قوانین کشور دچار مشکلات نشود.

وی در خصوص اینکه تاریخ برگزاری مجمع فدراسیون چه زمانی است، گفت: هنوز تاریخ اعلام نشده ولی ما فردا جلسه هیأت رئیسه فدراسیون داریم و در آنجا تصمیم گرفته می‌شود مجمع کی برگزار می‌شود.

وی در خصوص اینکه تکلیف قرارداد فدراسیون با شرکت آدیداس چه شد، گفت: ما یکسال و نیم با شرکت آدیداس قرارداد داریم ولی بعدا در مورد این موضوع صحبت می‌کنم.

وی تاکید کرد: آدیداس از ما خواسته با توجه به تحریم‌ها این قرارداد لغو شود ولی ما با توجه به صحبت‌هایی که با این شرکت انجام دادیم تصمیم داریم با پیراهن این شرکت در جام ملت‌ها حاضر شویم.

ممبینی در خصوص بیانیه‌ای که باشگاه نساجی مازندران چند هفته پیش صادر کرد و در آن خواستار استعفای اصفهانیان و حضور ممبینی در راس کمیته داوران شده بود، گفت: اصفهانیان زحمت خودش را می‌کشد و در بخش داوری ما از او حمایت می‌کنیم. مشکلات داوری در همه جای دنیا است ولی امیدواریم با کلاس‌هایی که برگزار می‌کنیم دقت نظر داوران را بالا ببریم.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا بیانیه نساجی در حمایت از وی ارتباطی به رفاقتش با مدیرعامل این باشگاه ندارد گفت:‌مدیرعامل نساجی چه کسی است؟معمولا من با اغلب مدیران باشگاه دوست هستم و به خاطر رفت و آمدهای فوتبالی با همه ارتباط داریم. همه مدیران عزیز هستند و من هم به نقطه نظرات همه دوستان احترام می‌گذارم.

منبع: فارس

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها