تذکر کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی کشور

لزوم بررسی افزایش قیمت شیر و اقدام برای کاهش قیمت/ رییس‌جمهور مجموعه‌های زیر نظر ریاست جمهوری را مدیریت کند

عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی تذکر کتبی نمایندگان را قرائت کرد.

لزوم بررسی افزایش قیمت شیر و اقدام برای کاهش قیمت/ رییس‌جمهور مجموعه‌های زیر نظر ریاست جمهوری را مدیریت کند
کد خبر: 248744
|
۱۳۹۷/۰۹/۱۱ ۱۲:۵۷:۰۰

اعتمادآنلاین| علی‌اصغر یوسف نژاد در نشست علنی امروز (یکشنبه، 11 آذر ماه) مجلس شورای اسلامی تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی کشور را بدین شرح قرائت کرد:

- تذکر احمد انارکی محمدی نماینده مردم رفسنجان و انار و 40 نفر از نمایندگان به وزیر اقتصاد و دارایی در خصوص عدم اجرای کامل مصوبه امهال 3 ساله وام‌های کشاورزان خسارت دیده بر مبنای بند (خ) ماده (33) قانون برنامه ششم توسعه.

- تذکرعلی اسماعیلی نماینده مردم نور و محمودآباد به وزیر نیرو در خصوص مشکل پسماند شهرهای نور، رویان، ایزدشهر، سرخو و عدم ارائه راهکار برای حل این مشکل.

- تذکر عین‌الله شریف پور نماینده مردم ماکو ، چالدران، پلدشت و شوط به وزیر نیرو در خصوص عدم در نظر گرفتن ردیف اعتباری برای پروژه سد مستقر در روستای ارس در بودجه سال 98 علیرغم مکاتبات عدیده؛ زیرا در غیر این صورت باید منتظر تخلیه این روستاها باشیم. همچنین به وزیر بهداشت و درمان خصوص نبود متخصص ارتوپدی در شهرستان ماکو تذکر داد.

- تذکرعلی ساری نماینده مردم اهواز و باوی به وزیر راه و شهرسازی در خصوص علت تعلل اداره راه و شهرسازی در رسیدگی به جاده مسیر تصفیه شکر.

- تذکر ​سیده فاطمه حسینی نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس به وزیر کشور در خصوص ضرورت عمل به تکالیف آن وزارتخانه بر اساس قانون هوای پاک مصوب سال 96 برای جلوگیری از آلودگی هوا؛ به وزیر صنعت در خصوص ضرورت تسریع در تحویل خودروهای پیش‌فروش شده خودروسازان در مهلت مقرر و عمل به تعهدات مالی در قرارداد با مشتریان؛ به وزیر اقتصاد در خصوص رسیدگی به مشکلات ناشی از واگذاری غیرتخصصی شرکت هفت‌تپه.

- تذکر حسن سلیمانی نماینده مردم کنگاور، صحنه و هرسین به رییس‌جمهوری و وزیر راه و شهرسازی در خصوص تسریع در تامین و ابلاغ اعتبار مصوب برای پروژه سه راهی بروجرد به هریس و احداث پل مربوطه.

- تذکر ​نصرالله پژمانفر نماینده مردم مشهد و کلات به وزیر جهاد کشاورزی درباره لزوم بررسی افزایش قیمت شیر و اقدام برای کاهش قیمت.

- تذکر نادر قاضی پور نماینده مردم ارومیه به رئیس جمهور در خصوص تسهیل در درمان جانبازان.

- تذکر حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده مردم شاهین شهر، میمه و برخوار به وزیر نفت در خصوص توجه به مطالبات پیمانکاران وزارت نفت.

- تذکر امیر خجسته نماینده مردم همدان و فامنین به رئیس جمهور درباره لزوم مدیریت مجموعه‌های زیر نظر ریاست جمهوری.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها