کد خبر: 248769
|
۱۳۹۷/۰۹/۱۱ ۱۵:۱۰:۰۰
| |

محمد کشتی‌آرای، رئیس کمیسیون تخصصی طلا و جواهر اتاق اصناف در گفت‌وگو با اعتمادآنلاین:

با افزایش مجدد قیمت ارز، طلا و سکه گران شد

محمد کشتی‌آرای، رئیس کمیسیون تخصصی طلا و جواهر در خصوص وضعیت امروز بازار سکه و طلا گفت: تنها نکته‌ای که باعث افزایش قیمت سکه و طلا شده است همان افزایش قیمت ارز در بازار است.

با افزایش مجدد قیمت ارز، طلا و سکه گران شد
کد خبر: 248769
|
۱۳۹۷/۰۹/۱۱ ۱۵:۱۰:۰۰

اعتمادآنلاین| الیاس جرجندی - محمد کشتی‌آرای، رئیس کمیسیون تخصصی طلا و جواهر در خصوص وضعیت امروز بازار سکه و طلا به خبرنگار اقتصادی اعتمادآنلاین گفت: افزایش قیمت طلا در بازار امروز در حالی اتفاق افتاد که در دادوستدها هیچ تغییری رخ نداده و عرضه تقاضا متعادل است، تنها نکته‌ای که باعث افزایش قیمت سکه و طلا شده است همان افزایش قیمت ارز در بازار است.

رئیس کمیسیون تخصصی طلا افزود: امروز در بازار جهانی طلا، قیمت‌ها بدون تغییر بود و هر اونس طلا با 1 هزار و 223 دلار معامله شد، اما در بازار داخلی قیمت ارز نسبت به روز گذشته با افزایش مواجه شد، به‌نحوی که قیمت دلار روز گذشته که 11 هزار 600 تومان بود امروزافزایش قیمت داشت و به 11 هزار و 800 تومان رسید و همین افزایش قیمت ارز، بازار طلا و سکه را با افزایش قیمت مواجه کرد.

او افزود: قیمت سکه بهار آزادی با 150 هزار تومان افزایش به 3 میلیون و 850 هزار تومان رسید. به همین ترتیب نیم‌سکه بهار آزادی به 1 میلیون و 930 هزار تومان، ربع‌سکه به 1 میلیون و 120 هزار تومان و سکه‌های 1 گرمی هم به 650 هزار تومان رسید.

کشتی‌آرای در پایان گفت: قیمت هر مثقال طلا هم که دیروز در محدوده 1 میلیون و 400 هزار تومان بود امروز با افزایش قیمت مواجه شد و به بالای 1 میلیون 510 هزار تومان رسید و هر گرم طلای 18 عیار هم به 349 هزار و 500 تومان رسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها