یواخیم لوو:

آلمان و هلند بخت‌های اصلی صعود هستند

سرمربیان تیم‌های ملی اسپانیا، انگلیس و آلمان شانس زیادی برای صعود شاگردان‌شان از مرحله انتخابی یورو 2020 قائل هستند.

آلمان و هلند بخت‌های اصلی صعود هستند
کد خبر: 248817
|
۱۳۹۷/۰۹/۱۱ ۱۶:۲۱:۰۰

اعتمادآنلاین| لوئیس انریکه سرمربی تیم ملی اسپانیا در واکنش با قرعه این تیم در مرحله انتخابی یورو 2020 که سرسخت‌ترین حریفان آن سوئد و نروژ هستند، گفت: هر گروه سختی‌های خاص خودش را دارد به خصوص در قرعه‌کشی‌هایی این‌چنینی. با این حال من از قرعه‌مان راضی هستم.

در همین حال یواخیم لو سرمربی تیم ملی آلمان نیز درباره قرار گرفتن تیمش در گروه هلند عنوان کرد: گروه ما گروه چندان سختی نیست. هلند و آلمان بخت‌های صعود هستند. هر دو تیم باید به یورو 2020 صعود کنند. ما منتظر آغاز رقابت‌ها هستیم. حضور هلند و ایرلند شمالی گروه جالبی را برای ما ساخته است. بازی‌های هیجان انگیزی خواهیم داشت. آلمان و هلند بخت‌های اصلی صعود هستند.

رایان گیگز سرمربی تیم ملی ولز نیز هم در باره گروه این تیم گفت: گروه یکدستی است. مسلماً در گروه ما کرواسی تیم برتر است و پس از آن هم اسلواکی تیم خوبی است. گروه‌مان هم می‌توانست بدتر از این باشد هم می‌توانست بهتر باشد.

استانیسلاو چرچسوف، سرمربی تیم ملی روسیه نیز درباره همگروه شدن با بلژیک، تیم سوم جام جهانی 2018 تأکید کرد: بلژیک تیم سوم جام جهانی بود. ما اما بازی سایر تیم‌های دیگر گروه‌مان را در دو سال اخیر ندیده‌ام، البته نماینده اسکاتلند در لیگ اروپا (رنجرز) حضور دارد. من سرمربی قزاقستان را می‌شناسم. او یک مربی حرفه‌ای است و تیم خوبی هم ساخته است. در قبرس هم ما باید با گرمای هوا بسازیم.

منبع: تسنیم

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها