معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار آذربایجان غربی:

متقاضیان سرمایه‌گذاری در مناطق مرزی تسهیلات ارزان قیمت دریافت می‌کنند

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار آذربایجان غربی گفت: سیاست دولت در مناطق مرزی، علاوه بر ارتقای امنیت، حفظ جمعیت ساکن در این مناطق، فراهم کردن رفاه اجتماعی و جلوگیری از مهاجرت با ایجاد فرصت‌های شغلی جدید در این مناطق است

متقاضیان سرمایه‌گذاری در مناطق مرزی تسهیلات ارزان قیمت دریافت می‌کنند
کد خبر: 248852
|
۱۳۹۷/۰۹/۱۲ ۰۸:۴۸:۰۰

اعتمادآنلاین| رضا حسینی معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار آذربایجان غربی به همراه تعدادی از مدیران استان در منطقه زیوه ارومیه حضور یافت و ازظرفیت‌های سرمایه گذاری و امکانات زیرساختی آن بازدید کرد.

حسینی در این بازدید گفت: منطقه سیلوانا و بخش زیوه از مناطق بی نظیر و مستعد سرمایه گذاری در استان است که بدنبال معرفی ظرفیت‌های آن و تشویق سرمایه گذاران برای فعالیت در این منطقه هستیم.

وی افزود: سیاست دولت در مناطق مرزی، علاوه بر ارتقای امنیت، حفظ جمعیت ساکن در این مناطق، فراهم کردن رفاه اجتماعی و جلوگیری از مهاجرت با ایجاد فرصت‌های شغلی جدید در این مناطق است.

حسینی ادامه داد: در همین راستا دولت تسهیلات ارزان قیمت به متقاضیان سرمایه گذاری در مناطق مرزی ارائه می‌دهد تا از این طریق انگیزه حضور سرمایه گذاران و کارآفرینان در این مناطق تقویت شود.

معاون استاندار در ادامه از بخشداری سیلوانا، میهمانشهر زیوه، مرکز در حال ساخت خرید کالا‌های مرزی، مجتمع در حال احداث نجاران، مجموعه ورزشی مروارید و چند پروژه دیگر در منطقه زیوه بازدید کرد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها