کد خبر: 248893
|
۱۳۹۷/۰۹/۱۲ ۱۰:۰۹:۰۰
| |

مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی:

با رعایت استاندارد‌های ایمنی، امکان سفر دریایی شبانه فراهم است

محمد راستاد مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی گفت: در صورت رعایت استاندارد‌های ایمنی و الزامات، بستر لازم برای تردد شبانه روزی سفر و گردشگری دریایی فراهم است.

با رعایت استاندارد‌های ایمنی، امکان سفر دریایی شبانه فراهم است
کد خبر: 248893
|
۱۳۹۷/۰۹/۱۲ ۱۰:۰۹:۰۰

اعتمادآنلاین| محمد راستاد مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی، با تأکید بر اینکه باید به طور کلی از تمام جاذبه‌هایی که در حوزه گردشگری دریایی وجود دارد استفاده کرد، گفت: یکی از این جاذبه‌ها، گردشگری دریایی شبانه است که در صورت رعایت الزامات و مسائل مختلف می‌تواند تحقق یابد.

وی ادامه داد: به طور مثال انجام گشت‌های تفریحی در جزیره کیش، تردد مسافری بین بندرعباس و جزیره قشم و یا برخی از مبادی و مقاصد دیگر می‌تواند به عنوان مسیر‌های مورد استفاده در گردشگری دریایی تعریف شود تا از ظرفیت‌های این حوزه به نحو مطلوب بهره برد.


معاون وزیر راه و شهرسازی، افزود: برخی از فعالیت‌ها در بخش گردشگری دریایی با محدودیت‌های خاصی همراه است که لازم است رعایت شوند که در این زمینه می‌توان به فعالیت قایق‌های سبک و یا فعالیت‌های تفریحی که در نوار ساحلی انجام می‌شود، اشاره کرد.

راستاد با بیان اینکه با رعایت الزامات، مقررات و استاندارد‌های ایمنی، امکان تردد شبانه مسافری و تفریحی با کشتی‌های بزرگ و یا کشتی‌های کروز وجود دارد، تأکید کرد: یکی از دغدغه‌های اصلی سازمان بنادر و دریانوردی رعایت استاندارد‌های ایمنی در بخش دریایی است.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها