کد خبر: 248898
|
۱۳۹۷/۰۹/۱۲ ۱۰:۱۹:۰۰
| |

تیم کشتی آمریکا برای لیگ جهانی کشتی به ایران نمی‌آید

هرچند هنوز تیم‌های شرکت‌کننده در لیگ جهانی کشتی آزاد و فرنگی کاملا مشخص نشده‌ اما عدم حضور آمریکایی‌ها در این رقابت‌ها قطعی است.

تیم کشتی آمریکا برای لیگ جهانی کشتی به ایران نمی‌آید
کد خبر: 248898
|
۱۳۹۷/۰۹/۱۲ ۱۰:۱۹:۰۰

اعتمادآنلاین| بعد از استعفای رسول خادم و انتخاب حمید بنی‌تمیم به عنوان سرپرست فدراسیون از سوی اعضای مجمع و تایید وزارت ورزش، سرپرست کشتی تاکید کرد برنامه‌های کشتی طبق تقویم برگزار خواهد شد و در نخستین گام نیز مشکلاتی که در راه اعزام امیدها به مسابقات جهانی بخارست وجود داشت، از سر راه برداشته شد.

سپس بنی‌تمیم تاکید کرد که لیگ جهانی کشتی آزاد و فرنگی که هر دو نیز قرار بود آذرماه در ایران برگزار شود، به انجام خواهد رسید. روزهای 22 و 23 آذر در بابل و همچنین 29 و 30 آذر در اردبیل قرار است لیگ جهانی آزاد و فرنگی برگزار شود اما با توجه به فرصت کمی که فدراسیون برای دعوت از تیم‌ها داشت، آمریکایی‌ها نمی‌توانند در این رقابت‌ها شرکت کنند.

این در حالی است که آنها سال‌ گذشته در این رقابت‌ها تیم داشتند، اما اکنون به نظر می‌رسد مسابقات با شرکت دو تیم ایرانی و 6 تیم خارجی در دو رشته برگزار شود.

احتمالا امسال شاهد حضور تیم‌های باشگاهی ترکیه، اوکراین، مجارستان و... در مسابقات خواهیم بود. دو تیم بیمه رازی بابل و ستارگان ساری در رشته آزاد و بیمه رازی اردبیل و سینا صنعت ایذه در رشته فرنگی نمایندگان ایران در جام باشگاه‌های جهان هستند.

منبع: تسنیم

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها