کد خبر: 248970
|
۱۳۹۷/۰۹/۱۲ ۱۳:۴۵:۰۰
| |

محمد کشتی آرای رئیس کمیسیون تخصصی طلا و جواهر اتاق اصناف اتاق ایران در گفت‌وگو با اعتمادآنلاین:

علی‌رغم افزایش قیمت طلای جهانی طلای داخلی ارزان شد

محمد کشتی آرای رئیس کمیسیون تخصصی طلا و جواهر اتاق اصناف ایران در خصوص وضعیت امروز بازار طلا گفت: امروز علی‌رغم اینکه قیمت جهانی طلا با 9 دلار افزایش مواجه بود اما در بازار داخلی به دلیل کاهش نرخ ارز قیمت طلا و سکه با کاهش مواجه بود.

علی‌رغم افزایش قیمت طلای جهانی طلای داخلی ارزان شد
کد خبر: 248970
|
۱۳۹۷/۰۹/۱۲ ۱۳:۴۵:۰۰

اعتمادآنلاین| الیاس جرجندی- محمد کشتی آرای رئیس کمیسیون تخصصی طلا و جواهر اتاق اصناف ایران در خصوص وضعیت امروز بازار طلا به خبرنگار اقتصادی اعتمادآنلاین گفت: امروز علی‌رغم اینکه قیمت جهانی طلا با 9 دلار افزایش مواجه بود اما در بازار داخلی به دلیل کاهش نرخ ارز قیمت طلا و سکه با کاهش مواجه بود.

کشتی آرای گفت: درحالی‌که قیمت سکه بهار آزادی روز گذشته تا 3 میلیون 920 هزار تومان افزایش پیداکرده بود اما امروز با کاهش نرخ ارز در بازار با 70 هزار تومان کاهش به 3 میلیون 850 هزار تومان رسید. نیم‌سکه هم با 30 هزار تومان کاهش به 1 میلیون 970 هزار تومان، ربع‌سکه بهار هم با 30 هزار تومان کاهش به 1 میلیون 140 هزار تومان رسید. سکه‌های 1 گرمی هم با قیمت 654 هزار تومان در بازار امروز دادوستد شد.

او افزود: قیمت هر مثقال طلا هم که مبنای قیمت گذار در بازار است امروز به 1 میلیون 515 هزار تومان رسید و هر گرم طلای 18 عیار هم با قیمت 350 هزار تومان به فروش رسید.

رئیس کمیسیون تخصصی طلا و جواهر در پایان گفت: دیروز در بازار تقاضایی برای خرید سکه ایجادشده بود که امروز باعرضه مناسب در بازار به حالت تعادل درآمدهاست. امروز پیش‌بینی می‌شد علی‌رغم افزایش قیمت جهانی طلا در بازار داخلی هم شاهد افزایش قیمت باشیم اما دادوستدها و قیمت‌ها روال عادی خود را بازار دارد و طلای داخلی با کاهش قیمت مواجه بود.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها