کد خبر: 249012
|
۱۳۹۷/۰۹/۱۲ ۱۵:۳۰:۰۰
| |

مروری بر مهم‌ترین خبرهای ورزشی/ ۱۲ آذرماه ۱۳۹۷

داوران زن ایرانی مسابقات جام ملت های فوتسال زنان اروپا را قضاوت می‌کنند/ کشتی‌گیران آمریکایی به ایران نمی‌آیند

گلاره ناظمی و زری فتحی در مسابقات جام ملت‌های فوتسال زنان اروپا حاضر می‌شوند.

حجم ویدیو: 22.39M | مدت زمان ویدیو: 00:01:27 دانلود ویدیو
کد خبر: 249012
|
۱۳۹۷/۰۹/۱۲ ۱۵:۳۰:۰۰

اعتمادآنلاین| رئیس دپارتمان داوری از حضور گلاره ناظمی و زری فتحی در مسابقات جام ملتهای فوتسال زنان اروپا خبر داد. داود رفعتی در این باره گفت: برای اولین بار اتفاق بزرگی در جامعه داوری رخ داده است. گلاره ناظمی و زری فتحی داوران بین المللی فوتسال زنان ایران جهت قضاوت به مسابقات جام ملتهای فوتسال زنان اروپا می روند و این می تواند اتفاق خیلی مهمی برای جامعه داوری بانوان باشد.

کشتی گیران آمریکایی به ایران نمی‌آیند

بعد از استعفای رسول خادم و انتخاب حمید بنی‌تمیم به عنوان سرپرست فدراسیون از سوی اعضای مجمع و تایید وزارت ورزش، سرپرست فدراسیون کشتی تاکید کرد برنامه‌های کشتی طبق تقویم برگزار خواهد شد.

بنی‌تمیم تاکید کرد که لیگ جهانی کشتی آزاد و فرنگی که هر دو نیز قرار بود آذرماه در ایران برگزار شود، به انجام خواهد رسید. روزهای 22 و 23 آذر در بابل و همچنین 29 و 30 آذر در اردبیل قرار است لیگ جهانی آزاد و فرنگی برگزار شود اما با توجه به فرصت کمی که فدراسیون برای دعوت از تیم‌ها داشت، آمریکایی‌ها نمی‌توانند در این رقابت‌ها شرکت کنند.

این در حالی است که آمریکا سال‌ گذشته در این رقابت‌ها تیم داشت، اما اکنون به نظر می‌رسد مسابقات با شرکت دو تیم ایرانی و 6 تیم خارجی در دو رشته برگزار شود.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها