کد خبر: 249254
|
۱۳۹۷/۰۹/۱۴ ۰۷:۳۶:۰۰
| |

انتقاد اکبر شکری عضو شورای مرکزی حزب اعتمادملی به اظهارات اخیر رسول منتجب‌نیا

شما تاب و تحمل عظمت حزب اعتماد ملی را نداشتید/ حزب اعتماد ملی همواره به شجاعت و پاکدستی شناخته شده است

اکبر شکری عضو شورای مرکزی حزب اعتمادملی در یادداشتی به اظهارات اخیر رسول منتجب‌نیا که عضویت در حزب اعتمادملی را اتلاف عمر دانسته بود، پاسخ داد.

شما تاب و تحمل عظمت حزب اعتماد ملی را نداشتید/ حزب اعتماد ملی همواره به شجاعت و پاکدستی شناخته شده است
کد خبر: 249254
|
۱۳۹۷/۰۹/۱۴ ۰۷:۳۶:۰۰

اعتمادآنلاین| در یادداشت اکبر شکری عضو شورای مرکزی حزب اعتمادملی که در اختیار اعتمادآنلاین قرار گرفته آمده است:

جناب آقای منتجب نیا

ماندن شما در حزب اعتماد ملی باعث اتلاف وقت و اتلاف عمرشما نبود،بلکه موجب برافراشته نشدن قد و قامت واقعی اعتماد ملی بود.


بهتر بود اشاره میکردید تاب وتحمل ،بزرگی وعظمت حزب اعتماد ملی را نداشتید،بهتر بود اشاره می کردید از سرعت و رشدو توسعه اعتماد ملی عقب افتاده اید و آزرده خاطر شدید.


یادتان باشد که این شما نبودید که اعتماد ملی را رها کردید، بلکه این اعتماد ملی بود که شما را با افکار خودمحور و ضد دموکراسی تنها گذاشت.


همه به یاد دارند که چطور در کنگره3 خرداد 97 برای ماندن در اعتماد ملی فریاد می زدید، فریادهایتان جهانی شد. مستندات تلاش های شما و دوستانتان برای حفظ موجودیت درکنگره مذکور،گمانم هنوزدر آرشیو رسانه های داخلی وخارجی موجود باشد!


امروز به برکت وجود چهره های شاخص و مطرح سیاسی کشور در حزب اعتمادملی و چهره های جوان و باانگیزه حزب ،اعتماد ملی در عرصه های ملی ودر مسائل جدی روز کشور دخیل بوده ،و همیشه برنامه و استراتژی مشخص قابل دفاع داشته و دارد.


گویا شما دچار کتمان حقایق شده اید.با اندک ملاحظه ای در رسانه های ملی اعم از تلویزیون، روزنامه و فضای مجازی با عملکرد قوی و منحصر به فردحزب اعتماد ملی مواجه خواهید شد.


باید به عرض تان برسانم همان پیام تبریکی که جنابعالی در هفته های اخیربه آقای پیروز حناچی شهردار محترم تهران ارسال کرده اید ،بخشی از دست آوردها و پیروزی حزب اعتماد ملی برای شهردارشدن ایشان ( بدون حضور شما) میباشد. آیا این ها اهداف پائین مرتبه و ناچیزی است که مدنظر شماست؟!؟!


امروزه تمامی جریانات سیاسی کشور از انسجام و اثرگذاری حزب اعتماد ملی سخن می گویند و همواره تلاش دارند موقعیت و استراتژی خودشان را با اعتماد ملی پیش ببرند و راه تعامل و دوستی را پیشه خود قرار میدهند و بعضا برای رسیدن به این ارتباط استراتژی جدیدی در درون احزاب خود اتخاذ می کنند.


امروزه اعتماد ملی در برنامه های کلان اقتصادی و اجتماعی خودش بدنبال رسیدن به وضعیت معیشتی مطلوب آحاد مردم از طریق اصلاح زیرساخت های اقتصادی در کشور میباشد، وبدین منظور نقدها و مقاله های تندی بر وضعیت اقتصاد کشور نوشته شده است.

امروز نمایندگان ما در مجلس شورای اسلامی و شورای شهر دغدغه زندگی و معیشت اقتصادی و رفاهی مردم کشورشان را دارند ، وبازهم مجبورم دوباره اشاره ای داشته باشم به بازگشت مراجعه شما به رسانه های کشور


مگر ندید چطور آقای الیاس حضرتی در دفاع از معیشت نامطلوب اقتصادی حاکم بر مردم کشورشان دفاع نمودند وچطور علی رغم میل باطنی در مقابل دوستشان که اتفاقا وزیر اقتصادبودند ،ایستادند و یک تنه استیضاح وزیر اقتصاد را رقم زدند و معادلات رجال سیاسی دولت را برهم ریختند و دولت را متوجه عملکرد ضعیف اقتصادیشان نمودند.


بعید است که شما میفرمائید "دوستان شما درصدد استحاله حزب میباشند. " این تهمت و افترا عین ظلم است.
حزب اعتماد ملی امروز از افراد زیادی متشکل شده است و جامعه بزرگی را تشکیل میدهد و این تهمت وافترا به خانواده بزرگ سیاسی کشور بعید است.

اما یادتان باشد که حزب اعتماد ملی همواره به شجاعت و پاکدستی شناخته شده است و یاران مهدی کروبی هرگز با اهداف مادی و دنیوی وارد هیچ بازی نخواهند شد، چراکه این فرزندان و یاران صدیق کروبی آموزش دیده و آموخته اند که جزء به حقانیت سخن نگویند و در دفاع از مظلوم کوشا باشند و شجاعت را پیشه کرده و در دهان یاوه گویان بکوبند.


اجرکم عندالله
اکبرشکری
عضو شورای مرکزی حزب اعتمادملی
13آذرماه 1397

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها