کد خبر: 249267
|
۱۳۹۷/۰۹/۱۴ ۰۸:۴۱:۰۰
| |

واکنش گواردیولا به نقض قوانین مالی یوفا توسط منچسترسیتی

پپ گواردیولا، سرمربی تیم فوتبال منچسترسیتی می‌گوید شاگردانش باید از اتفاقات دقایق پایانی بازی با واتفورد درس بگیرند.

واکنش گواردیولا به نقض قوانین مالی یوفا توسط منچسترسیتی
کد خبر: 249267
|
۱۳۹۷/۰۹/۱۴ ۰۸:۴۱:۰۰

اعتمادآنلاین| پپ گواردیولا که تیم تحت‌هدایتش شب گذشته (سه‌شنبه) در هفته پانزدهم لیگ برتر انگلیس به لطف گلزنی سانه و محرز در خانه واتفورد با نتیجه 2 بر یک به برتری رسیدند و حاشیه امنیت خود در صدر جدول را به پنج امتیاز رساند، پس از این بازی با اشاره به گلی که تیمش در دقیقه 85 بازی دریافت کرد، گفت: در دقایق پایانی بازی هر افتاقی ممکن است، رخ دهد، اما ما 65 یا 70 دقیقه بازی سطحی بالایی را ارئه دادیم و با بازی‌ هجومی‌مان موقعیت‌های زیادی خلق کردیم.

وی افزود: فصل گذشته ما در دقیقه 5+90 مقابل ساوتهمپتون به پیروزی رسیدیم و در بازی با وستهام نیز در دقیقه پایانی به برتری دست یافتیم که این نشان می‌دهد در بازی هر اتفاقی ممکن است، رخ دهد. در رختکن با بازیکنان صحبت کردم و گفتم که ما باید از اتفاقاتی که در 20 یا 25 دقیقه پایانی بازی رخ داد، درس بگیریم. نباید بازی را رها کرد و باید تا آخرین لحظه و تا زمانی که داور تصمیم به رفتن به خانه بگیرد، بازی کرد. در این بازی ما به دردسر افتادیم اما در این خصوص با بازیکنان بیشتر صحبت و تمرین خواهیم کرد که اگر به رقبای خود، 5، 10 یا 15 دقیقه اجازه خودنمایی بدهیم، هر تیمی می‌تواند ما را به دردسر بیندازد و شکست دهد.

وی در خصوص وضعیت دو بازیکن تمیش هم گفت: نمی‌دانم وضعیت سرخیو آگوئرو - به دلیل مصدومیت به این بازی نرسید - به چه صورت است و وضعیت او را چهارشنبه مورد بررسی قرار خواهیم داد. وینسنت کمپانی هم در نیمه دوم دچار مصدومیت شد. او دچار گرفتگی عضلات شده، اما مشکل جدی نیست.

گواردیولا در خصوص اتهاماتی که به منچسترسیتی درباره نقض قوانین بازی جوانمرداته مالی یوفا (FFP) مطرح است و اتحادیه فوتبال اروپا نیز تحقیقاتی را در این خصوص آغاز کرده است، خاطرنشان کرد: یوفا کاری که باید انجام دهد را انجام می‌دهد. اگر آنها چیزی متوجه شدند، باشگاه بیانیه‌ای در این خصوص خواهد داد. اگر کار باشگاه قانونی بوده باشد یا نباشد همه ما از این موضوع مطلع خواهیم شد. به هر حال من به باشگاه منچسترسیتی، به سازمان‌دهی‌مان اعتماد دارم. اگر کاری اشتباه صورت گرفته باشد، آنها به ما خواهند گفت.

منبع: تسنیم

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها