همکاری کانون طراحان خانه سینما با جشنواره فیلم تبلیغاتی تهران

کانون طراحان و مدیران تبلیغات سینمای ایران خانه سینما با داوری فیلم های کوتاه و برگزاری یک کارگاه تخصصی در نخستین دوره جشنواره فیلم تبلیغاتی تهران مشارکت می کند.

همکاری کانون طراحان خانه سینما با جشنواره فیلم تبلیغاتی تهران
کد خبر: 249297
|
۱۳۹۷/۰۹/۱۴ ۰۹:۳۹:۰۰

اعتمادآنلاین| کانون طراحان و مدیران تبلیغات سینمای ایران خانه سینما به عنوان تنها کانون تخصصی در حوزه تبلیغات و اطلاع رسانی سینما با امضای تفاهمنامه ای در نخستین دوره جشنواره فیلم تبلیغاتی تهران مشارکت می کند.

قرار است شورای مرکزی کانون طراحان و مدیران تبلیغات سینمای ایران 3 عضو فعال خود در حوزه های مختلف تبلیغات و اطلاع رسانی سینما را به عنوان داور به دبیرخانه جشنواره فیلم تبلیغاتی تهران معرفی کنند تا فیلم های کوتاه تبلیغاتی را مورد ارزیابی قرار دهند.

براساس این تفاهمنامه بنا شده است، یک کارگاه تخصصی با موضوع تبلیغات در سینما نیز توسط کانون طراحان و مدیران تبلیغات سینمای ایران در ایام برگزاری جشنواره فیلم تبلیغاتی تهران برپا شود.

جشنواره فیلم های تبلیغاتی تهران با هدف ایجاد رقابت سالم و معرفی الگوهای برتر، کمک به نوآوری و اثربخشی تبلیغات، تقویت ایده های خلاق، انتخاب و معرفی عوامل تولید کننده و آثار برتر شرکت های تولید کننده آثار تبلیغاتی سمعی و بصری، برپا خواهد شد.

این جشنواره در حوزه تولیدات مختلف ویدئویی و محتوای تبلیغاتی در رسانه های تلویزیون، سینما، شبکه نمایش خانگی، رسانه های اجتماعی و دیجیتال و فضای مجازی با شعار «نگاهی نو به نقش تبلیغات در اقتصاد، اشتغال و کارآفرینی» از تاریخ 29 بهمن تا یکم اسفندماه برگزار می شود.

منبع: مهر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها