کد خبر: 249393
|
۱۳۹۷/۰۹/۱۴ ۱۵:۳۰:۰۰
| |

محمد کشتی‌آرای، رئیس کمیسیون تخصصی طلا و جواهر اتاق اصناف در گفت‌وگو با اعتمادآنلاین:

قیمت سکه و طلا در بازار ثابت ماند/ کنترل خریدوفروش ارز خارج از صرافی‌ها، دلیل ثبات قیمت طلا در بازار

محمد کشتی‌آرای رئیس کمیسیون تخصصی طلا و جواهر اتاق اصناف ایران در خصوص وضعیت امروز بازار سکه و طلا گفت: امروز یکی از دلایل ثابت ماندن قیمت ارز در بازار کنترل محیط‌های دادوستد ارز خارج از صرافی‌ها بود که این موضوع باعث شد تا قیمت در بازار باثبات مواجه شود

قیمت سکه و طلا در بازار ثابت ماند/ کنترل خریدوفروش ارز خارج از صرافی‌ها، دلیل ثبات قیمت طلا در بازار
کد خبر: 249393
|
۱۳۹۷/۰۹/۱۴ ۱۵:۳۰:۰۰

اعتمادآنلاین| الیاس جرجندی - محمد کشتی‌آرای رئیس کمیسیون تخصصی طلا و جواهر اتاق اصناف ایران در خصوص وضعیت امروز بازار سکه و طلا به خبرنگار اقتصادی اعتمادآنلاین گفت: امروز قیمت جهانی طلا به نسبت دیروز با کاهش قیمت مواجه بود و قیمت هر اونس طلا با 4 دلار کاهش به 1236 دلار رسید.

کشتی‌آرای افزود: امروز در بازار داخلی نرخ ارز تغییری نداشت و قیمت‌ها تقریباً در محدوده قیمت دیروز باقی ماند. امروز یکی از دلایل ثابت ماندن قیمت ارز در بازار کنترل محیط‌های دادوستد ارز خارج از صرافی‌ها بود که این موضوع باعث شد تا قیمت در بازار باثبات مواجه شود.

رئیس کمیسیون تخصصی طلا و جواهر در ادامه گفت: قیمت سکه طرح قدیم با 3 میلیون و 550 هزار تومان، سکه طرح جدید 3 میلیون و 730 هزار تومان و نیم‌سکه 1 میلیون و 910 هزار تومان دادوستد شد. ربع‌سکه بهار آزادی باقیمت 1 میلیون و 120 هزار تومان و سکه‌های 1 گرمی هم با نرخ 653 هزار تومان معامله شد.

او در ادامه افزود: هر گرم طلای 18 عیار هم باقیمت 348 هزار و 500 تومان و هر مثقال طلا هم با نرخ 1 میلیون 465 هزار تومان در بازار امروز دادوستد شد.

کشتی‌آرای در پایان گفت: با توجه به قیمت‌های امروز سکه و طلا در بازار تغییرات آن نسبت به دیروز جزئی است و از دلایل این تغییرات جزئی می‌توان به عادی بودن روال دادوستدها اشاره کرد. این روزها با توجه به ثباتی که در قیمت ارز ایجاد شده و همین‌طور ثبات در معاملات و دادوستدها نوسانات قیمت‌ها به حداقل رسیده است.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها