کد خبر: 249521
|
۱۳۹۷/۰۹/۱۵ ۰۹:۵۵:۰۰
| |

انفجار تروریستی در چابهار

عامل حمله تروریستی چابهار کشته شد/ گروهک انصارالفرقان مسئولیت حادثه تروریستی چابهار را به عهده گرفت/ تعداد کشته‌های حادثه تروریستی چابهار به 4 نفر رسید/ نام 2 تن از شهدای حادثه تروریستی چابهار اعلام شد+ فیلم و عکس

معاون امنیتی انتظامی استاندار سیستان و بلوچستان گفت: صبح امروز یک بمب در نزدیکی یکی از پاسگاه های انتظامی چابهار منفجر و چند نفر مجروح شدند.

عامل حمله تروریستی چابهار کشته شد/ گروهک انصارالفرقان مسئولیت حادثه تروریستی چابهار را به عهده گرفت/ تعداد کشته‌های حادثه تروریستی چابهار به 4 نفر رسید/ نام 2 تن از شهدای حادثه تروریستی چابهار اعلام شد+ فیلم و عکس
کد خبر: 249521
|
۱۳۹۷/۰۹/۱۵ ۰۹:۵۵:۰۰

اعتمادآنلاین| محمد هادی مرعشی اظهار داشت: دقایقی قبل صدای انفجار در یکی از خیابان‌های چابهار شنیده شد که بلافاصله نیروهای امنیتی و امدادی در محل مستقر شدند.

معاون امنیتی انتظامی استاندار سیستان و بلوچستان افزود: این بمب که در داخل یک خودرو جاگذاری شده بود سبب مجروحیت چند نفر از هم وطنانمان شده است.

صدای تیراندازی از حوالی ستاد فرماندهی انتظامی چابهار به گوش می رسد.

انفجاری که ساعتی پیش در چابهار رخ داد اقدامی تروریستی انتحاری بود.

فرماندار چابهار گفت: تروریست ها با خودرو حامل موادمنفجره به ستاد انتظامی چابهار حمله کرده اند.


معاون امنیتی انتظامی استاندار سیستان و بلوچستان انفجار در نزدیکی مقر انتظامی چابهار را تایید کرد و افزود: هنوز اطلاع دقیقی از تلفات احتمالی این انفجار نیست.


گفته می شود تعدادی شهید شده اند و شیشه بسیاری از ساختمانهای اطراف شکسته است.

گفته می شود بر اثر این عملیات تروریستی ، فرمانده انتظامی چابهار و 2 نفر شهید شده اند.

هم اکنون ماموران انتظامی امنیتی از نزدیک شدن خبرنگاران و شهروندان به محل حادثه به شدت جلوگیری می کنند.

خودرو تروریست ها که در چابهار منفجر شد

رحمدل بامری سرپرست فرمانداری چابهار درباره حادثه تروریستی چابهار گفت: ساعت 9 و 55 دقیقه صبح امروز(پنجشنبه) یکی از عوامل استکبار و دشمن خون آشام اقدامی انتحاری را انجام داد.

فرمانده سپاه در منطقه انفجار در چابهار

وی افزود: این عامل انتحاری در یک وانت نیسان مواد منفجره به همراه داشته است و قصد ورود به فرمانداری انتظامی شهرستان چابهار را داشت که با مقابله نیروهای انتظامی موفق به ورود نشد و در ورودی مقر فرمانداری مواد را منفجر کرد.

بامری در ادامه گفت: 4 نفر تاکنون در عملیات تروریستی چابهار به شهادت رسیده اند و تعداد زیادی از کسبه اطراف مقر فرماندهی نیروی انتظامی مجروح شده‌اند.

انفجار در چابهار

موهبتی، استاندار سیستان و بلوچستان گفت: در میان مجروحان شماری زن و کودک به چشم می‌خورند که به بیمارستان امام علی(ع) چابهار اعزام شدند.

شبکه الجزیره در خبریفوری حمله تروریستی در چابهار را پوشش داد.

خبرفوری شبکه الجزیره درباره چابهار

واکنش سی‌ان‌ان به حمله تروریستی چابهار

خبر فوری سی ان ان

سردار پاکپور در محل حادثه تروریستی چابهار فرمانده نیروی زمینی سپاه با حضور در محل حادثه تروریستی چابهار گفت: صبح امروز یک خودروی انتحاری که با بمب و مواد منفجر تجهیز شده بود به مقر فرماندهی نیروی انتظامی در چابهار حمله کرده است. در جریان این حمله، متاسفانه تعدادی از هموطنان‌مان شهید و زخمی شده‌اند.


او گفت: این عملیات تروریستی یک عملیات کور بوده و هیچ حاصلی برای تروریست‌ها نداشته است. متاسفانه در این عملیات چند نفر از نگهبانان مقابل در ورودی ستاد فرماندهی شهید و زخمی شده‌اند.

فرمانده انتظامی چابهار شهادت خود را تکذیب کرد.

چابهار

معاون سیاسی، امنیتی چابهار گفت: دو نفر از ماموران انتظامی به شهادت رسیده و سه نفر دیگر زخمی شده‌اند. تا این لحظه هیچ گروهی مسئولیت این حمله تروریستی را به عهده نگرفته اما به زودی ابعاد قضیه روشن می‌شود.

او افزود: اوضاع تحت کنترل است و عبور و مرور عادی دستگاه در جریان است.

رئیس بهداشت و درمان چابهار تعداد زخمی های این حادثه را 27 نفر اعلام کرد و گفت: طی جدیدترین آمار 27 زخمی در بیمارستان چابهار در حال مداوا هستند و کلیه کادر پزشکی به حالت آماده باش و عملیاتی درآمده اند.

او گفت: بین مجروحین خانم باردار و نوجوان 16 ساله نیز وجود دارد که اقدامات درمانی در حال انجام است. چهار کادر انتظامی در میان مجروحین وجود دارد. حال یکی از مجروحین نظامی به دلیل آسیب دیدگی از ناحیه صورت وخیم پیش بینی شده که به دلیل نبود امکانات پیشرفته پزشکی در حال انتقال به زاهدان است.

معاون استاندار سیستان و بلوچستان اسامی 2 تن از کشته شدگان حادثه چابهار را اعلام کرد و گفت: در پی حادثه تروریستی صبح امروز مقابل فرماندهی انتظامی شهرستان چابهار "ستوان دوم داریوش رنجبر" و "سرباز وظیفه ناصر درزاده" به شهادت رسیدند.

عکسی از ماموری که در حاثه چابهار به شهادت رسید

عامل حمله تروریستی چابهار کشته شد

مدیر کل امور مرزی وزارت کشور با اشاره به حادثه تروریستی امروز چابهار گفت: عامل انتحاری کشته شده و فعلا هیچ گروهی مسئولیت این اقدام را نپذیرفته است. این اقدام از سوی گروهک‌های تروریستی انجام شده است و بزودی جزئیات آن مشخص خواهد شد.

شهریار حیدری گفت: عامل انتحاری کشته شده است. فعلا هم هیچ گروهی مسئولیت این اقدام را نپذیرفته است. این اقدام از سوی گروهک‌های تروریستی انجام شده است که با تحقیقات در دست جریان بزودی جزئیات آن مشخص خواهد شد.


مدیر کل امور مرزی وزارت کشور یادآورشد: مسئولان استانی در محل حادثه هستند و جزئیات این حادثه به زودی مشخص می‌شود.

انصار الفرقان

گروهک تروریستی "انصارالفرقان" مسئولیت حادثه تروریستی چابهار را به عهده گرفت.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها