کد خبر: 249919
|
۱۳۹۷/۰۹/۱۷ ۱۳:۵۸:۰۰
| |

افزایش نگرانی ها درباره فرهاد میثمی

حضرتی: نگران وضعیت جسمی بحرانی فرهاد میثمی هستم و پیگیر حل مشکل او خواهم بود

الیاس حضرتی، نماینده مردم تهران در مجلس در توییتی نوشته که نگران وضعیت جسمی بحرانی فرهاد میثمی است و پیگیر حل مشکل او خواهد بود.

حضرتی: نگران وضعیت جسمی بحرانی فرهاد میثمی هستم و پیگیر حل مشکل او خواهم بود
کد خبر: 249919
|
۱۳۹۷/۰۹/۱۷ ۱۳:۵۸:۰۰

اعتمادآنلاین| اوایل آذرماه بود که حدود 400 پزشک در نامه‌ای به علی لاریجانی رییس مجلس، خواهان انتقال فوری فرهاد میثمی فعال مدنی زندانی به بیمارستان مجهز شدند.

به گزارش «اعتمادآنلاین»، 13 آذر ماه پس از گذشت 8 روز از تحویل این نامه بعضی از افراد امضاکننده این نامه با الیاس حضرتی نماینده مجلس دیدار و و نگرانی خود بابت وضعیت فوق خطرناک و اورژانسی فرهاد میثمی را اعلام کردند.

درخواست انتقال فوری فرهاد میثمی به بیمارستان مجهز از طرف جمعی از پزشکان

دیدار این فعالان با الیاس حضرتی پس از آن اتفاق افتاد که عده‌ای حدود 50 نفر شامل پزشکان، فعالان مدنی و کارتونیست‌ها با بنر و کاغذهای درخواست انتقال سریع میثمی به بیمارستان مقابل مجلس جمع شده بودند.

این فعالان در این دیدار اعلام کردند که کماکان مسئله انتقال فرهاد میثمی به بیمارستان تخصصی مجهز انجام نشده است و اینکه او امروز در روز 126 از اعتصاب غذای خود به سر می‌برد.

همچنین به گفته این افراد، در حدود دو هفته اخیر اجازه ملاقات به مادر و وکیل ایشان داده نشده است و در اصل همه در بی‌خبری کامل از وضعیت او به سر می برند.

در این دیدار عنوان شد که جمعی از کارتونیست‌های مطبوعات نامه‌ای در حمایت از پزشکان تنظیم کرده و با 65 امضا تحویل رییس مجلس داده‌اند.

الیاس حضرتی در این دیدار با دید مثبت به درخواست پزشکان، کارتونیست‌ها و فعالان مدنی و مکتوب کردن اظهارات ایشان ، قول پیگیری فوری برای حل هرچه سریعتر این مشکل را به ملاقات‌کنندگان داد.

حضرتی: پیگیر وضعیت میثمی هستم

حالا الیاس حضرتی، نماینده مردم تهران در مجلس در توییتی نوشته که نگران وضعیت جسمی بحرانی فرهاد میثمی است و پیگیر حل مشکل او خواهد بود.

او در این توییت نوشته است: آنچه در دیدار با نمایندگان 400 پزشک برای فرهاد میثمی به بیمارستان مرا بیش از همه چیز متاثر کرد،کف درخواست آنها بود: چانه زنی برای ارج نهادن به جان انسان سوای هر اتهام و جرمی!

فرهاد میثمی کیست؟

فرهاد میثمی پزشک، معلم و فعال مدنی است که در تاریخ 9 مرداد 1397 در منزل خود بازداشت شد. او ازشنبه 17 شهریور 1397 اعتصاب غذای خشک خود را آغاز کرده ‌است و همین موضوع باعث شد تا نگرانی‌ها درباره سلامتی او افزایش پیدا کند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها