کد خبر: 249966
|
۱۳۹۷/۰۹/۱۷ ۱۶:۱۸:۰۰
| |

سخنگوی صندوق بازنشستگی:

ایثارگران بیمه تکمیلی را از محل خدمت خود دریافت کنند

سخنگوی صندوق بازنشستگی کشوری با تاکید بر اینکه خدمت بیمه تکمیلی این صندوق برای تمام بازنشستگان ایثارگر و غیرایثارگر یکسان است، گفت: ایثارگران بیمه تکمیلی را از محل خدمت خود دریافت کنند

ایثارگران بیمه تکمیلی را از محل خدمت خود دریافت کنند
کد خبر: 249966
|
۱۳۹۷/۰۹/۱۷ ۱۶:۱۸:۰۰

اعتمادآنلاین| محمدرضا افشار سخنگوی صندوق بازنشستگی کشوری روز شنبه افزود: بر اساس مصوبه جلسه 11 مهرماه هیات وزیران، کلیه دستگاه های اجرایی موظف شدند تا از سرجمع اعتبارات مصوب و در قالب تخصیص اعتبار ابلاغی نسبت به تامین و پرداخت هزینه بیمه درمان تکمیلی ایثارگران و افراد تحت تکفل آنها اعم از شاغل یا بازنشسته در دستگاه مربوط اقدام کنند.


وی خاطر نشان کرد: بازنشستگان کشوری ایثارگر که در این زمینه با مشکل مواجه شده اند، در صورت علاقه می توانند تا 30 آذرماه 97 با مراجعه به کلیه شعب و نمایندگی های بیمه آتیه سازان نسبت به برقراری این خدمت برای خود و افراد تحت تکفل اقدام کنند.


سخنگوی صندوق بازنشستگی کشوری با تاکید بر اینکه خدمت بیمه تکمیلی این صندوق برای تمام بازنشستگان ایثارگر و غیرایثارگر یکسان است، گفت: بازنشستگان ایثارگر در صورت برقراری این خدمت توسط شرکت طرف قرارداد، همان خدمات ارائه شده به سایر بازنشستگان را دریافت کرده و باید سهم حق بیمه خود و افراد تحت تکفل را نیز پرداخت کنند.


وی یادآوری کرد: سایر بازنشستگان این صندوق نیز تنها تا پایان آذرماه فرصت دارند تا برای حذف و اضافه بیمه تکمیلی خود به یکی از شعبه ها یا نمایندگی های بیمه آتیه سازان حافظ مراجعه و درخواست خود را ارائه کنند.


صندوق بازنشستگی کشور دومین بنگاه بزرگ کشوری است که یک میلیون و 400 هزار بازنشسته را تحت پوشش قرار داده است و 56 درصد از این افراد، بازنشسته آموزش و پرورش هستند.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها