کد خبر: 249967
|
۱۳۹۷/۰۹/۱۷ ۱۸:۴۰:۰۰
| |

فدراسیون فوتبال ایران تعلیق می‌شود؟

15 آذر آخرین مهلت بازنشسته‌ها بود که از سمت خود کناره‌گیری کنند. مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال با استفاده از ماده 60 قانون جامع ایثارگران در مسئولیت خود باقی ماند. با این حال محمدرضا ساکت دبیرکل فدراسیون فوتبال پنجشنبه از سمت خود کناره‌گیری کرد.

حجم ویدیو: 11.62M | مدت زمان ویدیو: 00:02:17 دانلود ویدیو
کد خبر: 249967
|
۱۳۹۷/۰۹/۱۷ ۱۸:۴۰:۰۰

اعتمادآنلاین| فوتبال ایران روزهای پرالتهابی را پشت سر می‌گذارد. با تصویب قانون منع به‌کارگیری بازنشستگان و ابلاغ آن توسط دولت شرایط برای فوتبال ایران پیچیده شد. تاج و دوستانش در دیدار با اینفانتینو این موضوع را به اطلاع او رساندند و فیفا هم تهدید کرد که با دخالت دولت در امور فدراسیون، فوتبال ایران تعلیق خواهد شد.

این تهدید به آن معنا بود که فوتبال ایران نمی‌تواند در هیچ‌کدام از تورنمنت‌های بین‌المللی حضور پیدا کند. موضوعی که فوتبال ایران و هوادارانش، یک‌بار، آن را در سال 85 به خاطر دخالت دولت در مسائل فدراسیون تجربه کردند.

15 آذر آخرین مهلت بازنشسته‌ها بود تا از سمت خود کناره‌گیری کنند. مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال با استفاده از ماده 60 قانون جامع ایثارگران در مسئولیت خود باقی ماند. با این حال محمدرضا ساکت دبیرکل فدراسیون فوتبال پنجشنبه از سمت خود کناره‌گیری کرد، اما هنوز تکلیف نهایی دیگر بازنشسته‌های فدراسیون فوتبال مشخص نیست.

حالا خبرهایی به گوش می‌رسد که فیفا فوتبال ایران را تعلیق کرده است. هرچند که وزارت ورزش تلاش کرد تا شرایط را به‌گونه‌ای نشان دهد که هیچ دخالتی در امور فدراسیون فوتبال ایران نداشته، اما گویا فدراسیون جهانی فوتبال قانع نشده و حالا یکی از خبرگزاری‌ها مدعی شده فیفا فوتبال ایران را تعلیق کرده و به‌زودی نامه آن به دست مدیران فوتبال ایران خواهد رسید.

اگر این خبر صحت داشته باشد تیم ملی نمی‌تواند در جام ملت‌های آسیا حضور پیدا کند. البته این خبرگزاری مدعی شده که به دلیل دخالت دولت در امور باشگاه پرسپولیس و استعفای هیأت‌مدیره آن ازجمله گرشاسبی، این باشگاه هم از لیگ قهرمانان آسیا حذف خواهد شد.

حالا باید منتظر ماند و دید آیا فیفا فوتبال ایران را تعلیق کرده یا خیر. اما سؤالی که مطرح می‌شود این است که چه کسی مسئول این بحران است؛ تاج و دوستانش در فدراسیون فوتبال یا وزیر ورزش؟

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها