یک عضو شورای شهر تهران:

70 واگن مترو در گمرک خاک می‌‌خورد

یک عضو شورای شهر تهران گفت: در حال حاضر 70 واگن مترو در گمرکات‌ خاک می‌خورد و باید تمهیداتی‌ اندیشیده‌ کنیم تا این واگن‌ها ترخیص شوند و همانطور که یارانه اتوبوس را دارند یارانه مترو‌ هم پرداخت کنیم

70 واگن مترو در گمرک خاک می‌‌خورد
کد خبر: 250078
|
۱۳۹۷/۰۹/۱۸ ۱۰:۵۸:۰۰

اعتمادآنلاین| شهربانو‌ امانی عضو شورای شهر تهران در صد و ششمین‌ جلسه شورای شهر تهران با ارائه نطق پیش از دستور خود گزارشی از مشاهدات خود در یک روز که با وسایل حمل و نقل عمومی سفر کرده بود را ارائه داد.

عضو شورای شهر تهران با اشاره به وضعیت خدمات‌دهی اتوبوس‌های شرکت واحد گفت: هنگامی که خواستم سوار اتوبوس شوم فاصله سکوی‌ ایستگاه تا اتوبوس‌ به قدری زیاد بود که سالمندان و معلولین‌ نمی‌توانستند سوار شوند.

وی در ادامه به نحوه آبیاری فضای سبز اشاره کرد و گفت: وقتی به میدان امام خمینی رسیدم دیدم علی رغم اینکه از تکنولوژی‌ روز برای آبیاری استفاده می‌شود اما آب تا جنوب میدان سرازیر شده است.

امانی گریزی هم به وضعیت جمع‌آوری پسماند زد و اظهار کرد: در اتوبان نواب 3 سطل زباله وجود داشت که پر شده بود و زباله‌های آن در حال بیرون ریختن بود و این وضعیت نشان می‌دهد ما در این 15 ماه کار مناسبی نکردیم و وضع از گذشته هم بدتر شده است.

عضو شورای شهر تهران با تأکید بر اینکه یکی از وظایف مهم ما این است که بتوانیم با وجود استارت‌ آپ‌ها تا پایان دوره جمع‌آوری زباله را مکانیزه کنیم، ادامه داد: در حال حاضر 70 واگن مترو در گمرکات‌ خاک می‌خورد و باید تمهیداتی‌ اندیشیده‌ کنیم تا این واگن‌ها ترخیص شوند و همانطور که یارانه اتوبوس را دارند یارانه مترو‌ هم پرداخت کنند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها