کد خبر: 250101
|
۱۳۹۷/۰۹/۱۸ ۱۶:۵۱:۰۰
| |

محمد کشتی آرای رئیس کمیسیون تخصصی طلا و جواهر اتاق اصناف در گفت‌وگو با اعتمادآنلاین:

قیمت سکه و طلا در بازار امروز ثابت ماند

محمد کشتی آرای رئیس کمیسیون تخصصی طلا و جواهر اتاق اصناف در خصوص وضعیت امروز بازار سکه و طلا گفت: با توجه ثابت بودن قیمت جهانی و ثبات نرخ ارز در بازار داخلی قیمت طلا و سکه در بازار با تغییر بسیار اندکی مواجه بود.

قیمت سکه و طلا در بازار امروز ثابت ماند
کد خبر: 250101
|
۱۳۹۷/۰۹/۱۸ ۱۶:۵۱:۰۰

اعتمادآنلاین| الیاس جرجندی -محمد کشتی آرای رئیس کمیسیون تخصصی طلا و جواهر اتاق اصناف در خصوص وضعیت امروز بازار طلا و جواهر به خبرنگار اقتصادی اعتمادآنلاین گفت: امروز یکشنبه قیمت جهانی طلا بدون تغییر بود و هر اونس طلا با 1 هزار 248 دلار معامله شد. با توجه ثابت بودن قیمت جهانی و ثبات نرخ ارز در بازار داخلی قیمت طلا و سکه در بازار با تغییر بسیار اندکی مواجه بود.

کشتی آرای ادامه داد: قیمت سکه بهار آزادی طرح قدیم با 3 میلیون 700 هزار تومان، قیمت سکه طرح جدید 3 میلیون 860 هزار تومان و قیمت نیم‌سکه بهار آزادی هم با 1 میلیون 950 هزار تومان دادوستد شد.

او در ادامه افزود: ربع‌سکه بهار آزادی هم با 1 میلیون 140 هزار تومان و سکه‌های 1 گرمی هم با 653 هزار تومان معامله شد. هر مثقال طلا مبنای قیمت هم با 1 میلیون 510 هزار تومان و هر گرم طلای 18 عیار هم با 346 هزار و 100 تومان خریدوفروش شد.

رئیس کمیسیون تخصصی طلا و جواهر در پایان گفت: امروز با توجه به ثابت بودن قیمت جهانی طلا و نرخ ارز در بازار داخلی، تغییرات در قیمت سکه و طلا بسیار مختصر بود. بااین‌حال به نظر می‌رسد که فردا قیمت جهانی طلا اعلام شود شاهد تغییراتی در نرخ سکه و طلا در بازار داخلی خواهیم بود.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها