کد خبر: 250172
|
۱۳۹۷/۰۹/۱۸ ۱۷:۲۰:۰۰
| |

مروری بر مهم‌ترین خبرهای ورزشی/ ۱۸ آذرماه ۱۳۹۷

فدراسیون فوتبال به دنبال جانشین برای ساکت/ ابراهیم توره در رادار استقلال

طی روزهای گذشته صحبت از حضور صفا هادی، رضا قوچان‌نژاد، آنتونی استوکس، ابراهیم توره و... در استقلال مطرح و حتی عنوان شد امیرحسین فتحی برای جذب بازیکنان جدید راهی کشور امارات شده اما مسئولان باشگاه استقلال معتقدند استقلال برای جذب بازیکنان جدید جای خالی ندارد.

حجم ویدیو: 7.69M | مدت زمان ویدیو: 00:01:55 دانلود ویدیو
کد خبر: 250172
|
۱۳۹۷/۰۹/۱۸ ۱۷:۲۰:۰۰

اعتمادآنلاین| محمدرضا ساکت دبیر کل فدراسیون فوتبال 15 آذرماه از سمتش کناره‌گیری کرد و ابراهیم شکوری بازیکن پیشین پرسپولیس و سایپا به‌عنوان سرپرست دبیر کل فدراسیون فوتبال انتخاب شد. حالا بعد از گذشت چند روز از این انتخاب فدراسیون فوتبال به دنبال جانشین ساکت است.

طبق قانون شکوری نمی‌تواند در این پست فعالیت کند و باید به‌زودی جایش را به فردی دیگر بدهد. در قانون آمده است که دبیر کل فدراسیون فوتبال باید حداقل 10 سال سابقه مدیریتی داشته باشد که 5 سال آن باید در حوزه ورزش بوده باشد. حالا باید منتظر ماند و دید چه کسی دبیر کل فدراسیون فوتبال خواهد شد؟

ابراهیم توره در رادار استقلال

طی روزهای گذشته صحبت از حضور صفا هادی، رضا قوچان نژاد، آنتونی استوکس، ابراهیم توره و ... در استقلال مطرح‌شده و حتی عنوان شد امیرحسین فتحی برای جذب بازیکنان جدید راهی کشور امارات شده اما مسئولان باشگاه استقلال معتقدند استقلال برای جذب بازیکنان جدید جای خالی ندارد و باید تا بعد از بازی با پدیده صبر کرد تا لیست این تیم توسط شفر به باشگاه اعلام شود.

از سوی دیگر نام 3 بازیکن باید از لیست استقلال خارج شود که آبی پوشان بتوانند بازیکنانی نظیر شجاعیان، آقاخان و محسن کریمی را وارد لیست کنند و جذب این‌همه بازیکن که نام آن‌ها در رسانه‌ها مطرح می‌شود عقلانی نیست.

علی خطیر معاون ورزشی باشگاه استقلال دراین‌باره گفت: این اسامی که در رسانه‌ها مطرح می‌شود فقط و فقط گمانه‌زنی خود رسانه‌ها است و من هم تصمیم گرفته‌ام تا پایان نقل و انتقالات در مورد اسامی و شایعاتی که مطرح می‌شود صحبتی انجام ندهم.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها