کد خبر: 250484
|
۱۳۹۷/۰۹/۲۰ ۰۹:۰۴:۰۰
| |

کلاه قلعه و برانکو تو هم رفت!

 سرمربی سپاهان از برانکو گلایه کرده که با حرف‌هایش علیه سپاهان ، روی داوری بازی اثر گذاشته است.

کلاه قلعه و برانکو تو هم رفت!
کد خبر: 250484
|
۱۳۹۷/۰۹/۲۰ ۰۹:۰۴:۰۰

اعتمادآنلاین| حاشیه‌های بازی بزرگ هفته لیگ برتر میان پرسپولیس و سپاهان حتی تا صبح سه شنبه هم داغ پیگیری شده است.


بازی عصر یکشنبه صحنه های حاشیه ای زیادی داشت که اظهار نظرهای مختلفی در مورد آن شد. درباره خطای پنالتی پرسپولیس در دقایق پایانی هنوز بحث داغ محافل است. اصفهانیان رییس دپارتمان داوری درحالی که خود علیرضا فغانی هم احتمالا بعد دیدن تصاویر آهسته بعد از بازی قبول دارد منشا روی خالد شفیعی خطا کرده است، نتوانست التهاب ها را بخواباند. در برنامه 90 هم مشخص شد در این صحنه اشتباه از داور بازی بوده که خطای منشا را نگرفته است.


البته مسعود مرادی اعتقاد داشت که داور یک خطای مشخص پنالتی روی امید عالیشاه را هم نگرفته است. در همین برنامه البته مشخص شد به رغم ادعای رفیعی ، رئیس دپارتمان داوری فدراسیون، تیم داوری بازی مهم اصفهان عوض شده بود و از ابتدا قرار بوده این بازی را زاهدی فر سوت بزند.


نکته مهمتر این است که برانکو سپاهانی ها را متهم کرده که چون ناامید شده اند به پنالتی گیر داده اند و قلعه نویی هم لب به گلایه از برانکو گشوده و گفته که از او انتظار نداشته قبل بازی با سپاهان ، جو را علیه سپاهان بشوراند و داوری بازی را حساس کند. او کلی انتقاد هم از فغانی داشته است و خلاصه بعد از مدت ها رفاقت صمیمی با برانکو کلاه شان توی هم رفته است.

منبع: خبرانلاین

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها