کد خبر: 250562
|
۱۳۹۷/۰۹/۲۰ ۱۲:۰۳:۰۰
| |

معاون سازمان تعزیرات حکومتی عنوان کرد:

جریمه سنگین در انتظار تولیدکنندگان متخلف محصولات لبنی

معاون سازمان تعزیرات حکومتی با اشاره به افزایش گشت‌های سازمان تعزیرات حکومتی، گفت: قیمت لبنیات رو به کاهش است و اگر شرکت‌های تولیدکننده نرخ‌ها را تعدیل نکنند جریمه‌های سنگین در انتظارشان است.

جریمه سنگین در انتظار تولیدکنندگان متخلف محصولات لبنی
کد خبر: 250562
|
۱۳۹۷/۰۹/۲۰ ۱۲:۰۳:۰۰

اعتمادآنلاین| مهدی صابری معاون سازمان تعزیرات حکومتی در آئین کلنگ زنی احداث ساختمان تعزیرات حکومتی زنجان، بابیان اینکه نظارت از بازار با جدیت توسط تعزیرات حکومتی دنبال می‌شود، گفت: گشت‌های سازمان تعزیرات حکومتی برای نظارت بیشتر شده است.

وی برتداوم این نظارت‌ها و رسیدگی به پرونده‌های تخلف در زمان کمتر و با سرعت بیشتر تأکید کرد و گفت: سازمان با متخلفین برخورد می‌کند و برای تأمین امنیت و آرامش بازار با جدیت وارد کار شده است.

معاون سازمان تعزیرات حکومتی به قیمت لبنیات اشاره کرد و گفت: قیمت لبنیات رو به کاهش است و اگر شرکت‌های تولیدکننده نرخ‌های خود را تعدیل نکنند جریمه‌های سنگین در انتظارشان است.

صابری افزود: خدمت به مردم فرصت است و باید از این فرصت به خوبی استفاده کنیم.

وی گفت: ایجاد ثبات در بازار لازمه رشد اقتصادی است و در این میان تعزیرات حکومتی مبارزه با محتکران، گران‌فروشان و متخلفان را در دستور کار خود قرار داده و با هرگونه تخلف از قبیل گران‌فروشی و کم‌فروشی، عدم درج قیمت به‌شدت مبارزه می‌کند.

معاون سازمان تعزیرات حکومتی تصریح کرد: با توجه به شرایط حال حاضر کشور تثبیت بازار لازم بوده که باید به آن توجه شده و به درستی مدیریت شود

منبع: مهر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها