کد خبر: 250911
|
۱۳۹۷/۰۹/۲۱ ۱۷:۵۶:۰۰
| |

شهردار دزفول مطرح کرد:

رونق صنعت گردشگری؛ در بحبوحه مشکلات اقتصادی

با توجه به مشکلات اقتصادی موجود یکی از راهکار های برون رفت از این وضعیت و ارتقای اقتصادی و رفاهی شهرستان، رونق صنعت گردشگری است که در این راستا شهرداری دزفول در نظر دارد جشنواره فرهنگی هنری پاییزه را همه ساله در این فصل برگزار نماید.

رونق صنعت گردشگری؛ در بحبوحه مشکلات اقتصادی
کد خبر: 250911
|
۱۳۹۷/۰۹/۲۱ ۱۷:۵۶:۰۰

اعتمادآنلاین به منظور معرفی جاذبه های فرهنگی و گردشگری شهرستان دزفول، جشنواره شب های فرهنگی و گردشگری توسط شهرداری با همکاری دفاتر خدمات مسافرتی و سازمان های مردم نهاد برگزار می شود.

شهردار دزفول در این خصوص گفت: در این جشنواره در نظر داریم همه ظرفیت های طبیعی، تاریخی، مذهبی، تفریحی، صنایع دستی، خدمات گردشگری- اقامتی ، موسیقی و هر ظرفیتی که باعث رونق صنعت جذب گردشگر و سرمایه گذار می شود را بصورت تخصصی و عمومی معرفی نماییم.

محمد علی دوائی فر افزود: با توجه به مشکلات اقتصادی موجود یکی از راهکار های برون رفت از این وضعیت و ارتقای اقتصادی شهرستان، رونق صنعت گردشگری است که در این راستا شهرداری دزفول در نظر دارد این جشنواره را همه ساله در فصل پائیز برگزار نماید.

وی تصریح کرد: به منظور ایجاد مثلث طلایی گردشگری شمال خوزستان تعاملاتی با مسئولان شهرهای شوش و شوشتر در این زمینه انجام شده است که امید است در آینده نزدیک شاهد توفیقاتی در این خصوص باشیم.

شایان ذکر است جشنواره شب های فرهنگی و گردشگری دزفول از تاریخ 28 آذر لغایت 30 آذر ماه جاری در محل مجموعه فرهنگی ورزشی شهید سوداگر جنب ورودی تفریحگاه ساحلی برگزار می شود.

منبع: شهرداری دزفول

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها