کد خبر: 250932
|
۱۳۹۷/۰۹/۲۱ ۲۰:۱۴:۰۰
| |

نتفلیکس جدیترین اثر اسکورسیزی را منتشر می‌کند

انتظار سخت برای دیدن دنیرو و پاچینو در ایرلند

چند ماه پیش تصاویری مشترک از حضور «رابرت دنیرو» و «آل پاچینو» در فیلم جدید «مارتین اسکورسیزی» با نام «مرد ایرلندی» همه را سر ذوق آورده بود؛ حالا اما خبر جدید این است که مشتاقان به این 3 اسطوره سینما دست‌کم باید چند ماه دیگر صبر کنند.

انتظار سخت برای دیدن دنیرو و پاچینو در ایرلند
کد خبر: 250932
|
۱۳۹۷/۰۹/۲۱ ۲۰:۱۴:۰۰

اعتمادآنلاین| «مرد ایرلندی» یک فیلم زندگینامه‌ای جنایی در حال ساخت به کارگردانی مارتین اسکورسیزی و نویسندگی استیون زایلیان است که بر پایهٔ زندگی فرانک شیران تبهکار ایرلندی ساخته می‌شود. 2 اسطوره تکرارنشدنی سینمای جهان یعنی رابرت دنیرو و آل پاچینو در این اثر کاگردان نامدار آمریکایی بازی می کنند. پیش‌بینی می‌شود که این فیلم توسط نت‌فلیکس در سال 2019 منتشر شود.

به گزارش اعتمادآنلاین ، تصاویری مشترک از حضور «رابرت دنیرو» و «آل پاچینو» در فیلم جدید «مارتین اسکورسیزی» با نام «مرد ایرلندی» همه را سر ذوق آورده است حالا خبر جدید این است که صبر مشتاقان به این 3 اسطوره سینما دست‌کم باید 6 ماه دیگر صبر کنند.

«مرد ایرلندی» هشتمین همکاری دنیرو با اسکورسیزی است که در سال آینده میلادی اکران می‌شود. این فیلم اخبار و حاشیه‌های متنوعی را به دنبال داشته است.

همکاری پاچینو و دنیرو همواره برای تمامی هواداران سینما جالب بوده و هست. این دو پیش از در فیلم‌های موفقی همچون «پدرخوانده» و «مخمصه» همکاری مشترک داشته‌اند.

این فیلم در ژانر جنایی یکی از مهم‌ترین اتفاقات سینمایی سال 2018 محسوب می‌شود که قرار است با استفاده از تکنیک‌های مدرن جلوه‌های ویژه دنیرو به جوانی خود بازگردد.

علاوه بر دنیرو و پاچینو، بازیگرانی همچون بابی کاناول، جوی پسیو و هاروی کیتل در این اثر به ایفای نقش بپردازند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها