در دومین مرحله رقابت‌های گرنداسلم تکواندو؛

تکواندوکاران ایران به نیمه‌نهایی گرنداسلم صعود کردند

هادی‌پور و مردانی به عنوان دو تکوانودکار ایران توانستند با کسب پیروزی مقابل حریفان خود، به نیمه‌نهایی دومین دوره رقابت‌های گرنداسلم صعود کنند.

تکواندوکاران ایران به نیمه‌نهایی گرنداسلم صعود کردند
کد خبر: 251233
|
۱۳۹۷/۰۹/۲۳ ۱۲:۲۶:۰۰

اعتمادآنلاین| در ادامه دومین مرحله رقابت‌های گرنداسلم تکواندو که به میزبانی شهر ووشی چین در حال پیگیری است، آرمین هادی‌پور نماینده وزن 58- کیلوگرم ایران پس از یک دور استراحت صبح امروز(جمعه) ‌23 آذرماه 1397 در نخستین دیدار خود به مصاف "ساوکویهاری رامنارونگ" از تایلند رفت که توانست با نتیجه 2 بر صفر به پیروزی رسید.

این رقابت‌ها که طبق قوانین جدید به صورت سه راندی برگزار می‌شود، در راند اول 21 بر 7، در راند دوم 13 بر یک به برتری رسید. با توجه به اینکه در دو راند نخست نتیجه به سود نماینده ایران بود، راند سوم برگزار نشد و هادی‌پور به عنوان پیروز این دیدار معرفی شد تا برای برگزاری دیدار نیمه‌نهایی خود روز شنبه به روی شیاپ‌چانگ برود.

در وزن 80+ کیلوگرم مردان، سجاد مردانی نماینده تکواندو کشورمان در دور نخست به مصاف "استفان لامبدین" از آمریکا رفت و در راند طلایی مقابل رقیب خود به برتری دست یافت. مردانی در این مسابقه ابتدا در راند نخست با نتیجه 7 بر 5 مغلوب رقیب شد، اما در راند دوم به برتری 5 بر 2 دست یافت و در راند سوم نیز دو تکواندوکار به تساوی 4 بر 4 رسیدند تا سرنوشت مسابقه به راند طلایی کشیده شود. در راند طلایی نیز سجاد مردانی موفق شد با کسب 2 امتیاز برتری خود را تثبیت کند.

مردانی در مرحله یک چهارم به مصاف "گیل یانگ بیوئن" از کره جنوبی رفت که توانست در دو راند متوالی با نتایج 7 بر یک و 6 بر 2 حریف خود را شکست داده و در مجموع دو بر صفر به پیروزی دست پیدا کند. این رقابت‌های به صورت دو راند از سه راند برگزار می‌شوند و به همین دلیل راند سوم دیدار مردانی و حریف کره‌ای برگزار نشد.

هدایت تکواندوکاران ایران در این رقابت‌ها را سید نعمت خلیفه به عنوان سرمربی بر عهده دارد و نمایندگان ایران برای برگزاری دیدارهای نیمه‌نهایی خود باید روز شنبه 24 آذر ماه به مصاف حریفان بروند.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها