رئیس کانون عالی مستمری بگیران تأمین اجتماعی اعلام کرد؛

30 بهمن آخرین مهلت انصراف بازنشستگان تامین اجتماعی از بیمه تکمیلی

رئیس کانون عالی مستمری بگیران سازمان تأمین اجتماعی گفت: بیمه شدگانی که تمایل به استفاده از خدمات بیمه تکمیلی درمان را ندارند تا 30 بهمن ماه مهلت دارند با مراجعه به کانونها انصراف دهند.

30 بهمن آخرین مهلت انصراف بازنشستگان تامین اجتماعی از بیمه تکمیلی
کد خبر: 251312
|
۱۳۹۷/۰۹/۲۳ ۱۵:۵۶:۰۰

اعتمادآنلاین| علی‌اصغر بیات به بیمه تکمیلی جدید بازنشستگان تامین اجتماعی اشاره کرد و گفت: قرارداد جدید بیمه تکمیلی بازنشستگان تامین اجتماعی از یکم آذرماه تا آخر آبان ماه سال آینده اعتبار دارد.

وی با اشاره به اینکه حق بیمه ای که بیمه شده در ازای هر فرد باید پرداخت کند 38 هزار و 500 تومان است ، گفت: همچنین بازنشستگان تامین اجتماعی بایدماهیانه 5500 تومان نیز برای بیمه عمر پرداخت کنند.

به گفته رئیس کانون عالی بازنشستگان و مستمری بگیران سازمان تأمین اجتماعی ، مستمری بگیران بازنشسته، ازکارافتاده کلی و مستمری بگیران بازمانده، به همراه همسر و در صورت تمایل سایر افراد تحت تکفل واجد شرایط می توانند از بیمه تکمیلی درمان بهره مند شوند.

وی در مورد انصراف از بیمه تکمیلی نیز گفت: بازنشستگان و مستمری بگیرانی که مایل به استفاده از بیمه تکمیلی نیستند تا پایان بهمن ماه مهلت دارند برای انصراف به کانونهای بازنشستگان در تمامی شهرستان و استانها مراجعه و با پر کردن فرم مربوطه عدم تمایل خود را اعلام کنند.

بیات افزود: چنانچه حق بیمه ای طی این مدت از فیش حقوقی بازنشستگان کسر شده باید یعد از انصراف به حساب آنان بازگردانده می شود.

وی به پوشش بیمه تکمیلی برای افراد جدید نیز اشاره کرد و گفت: همچنین بیمه شدگانی که تا کنون بیمه تکمیلی نبوده اند و یا تازه بازنشست شده اند نیز می توانند در صورت تمایل برای استفاده از خدمات بیمه تکمیلی درمان به مدت 3 ماه از آغاز قرار داد یعنی تا پایان بهمن ماه با مراجعه به کانون ، تمایل خود را برای استفاده اعلام کنند.

منبع:مهر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها